Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som var medlem av Penny-klubben på 80-tallet? Det var jo slik at man fikk en bok i måneden, men så var det noen "special edition"-bøker, som var ganske lange og smale, med svart omslag, tror jeg. Jeg husker ikke hva boken jeg tenker på heter, men den handlet om en ung østerriksk jente som het Fia (?) som red til en borg som het Ørneredet, eller noe i den stilen. Noen som husker hva den boken het?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen her som var medlem av Penny-klubben på 80-tallet? Det var jo slik at man fikk en bok i måneden, men så var det noen "special edition"-bøker, som var ganske lange og smale, med svart omslag, tror jeg. Jeg husker ikke hva boken jeg tenker på heter, men den handlet om en ung østerriksk jente som het Fia (?) som red til en borg som het Ørneredet, eller noe i den stilen. Noen som husker hva den boken het?

Tror faktisk jeg vet hva du mener, var det en av årbøkene? De med en del bilder i? Mener å huske en borg som het ørneredet.

Ser at de starter med "Farlig Ferie" bøkene som årbøker i 1988, så denne er jo før det. Er ganske sikker på at den ligger på loftet hjemme hos mamma.

Skrevet

Klarte jo ikke å dy meg, måtte sende en mail til Pennyklubben (jeg som svarte over her).

Det er visstnok årbok nr.3 fra Pennyklubben, den het "Borgens hemmelighet" og ble gitt ut i 1984.

Skrevet

Åh, så snilt! Tusen takk! Hadde aldri klart å komme på navnet selv, jeg bare husker at jeg var så glad i den boken. :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...