Gregers Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Jeg, Gregers, er i ferd med å innlede et forhold med ei dame som passer perfekt for meg. Vi er ulike på den positive måten, og det er det som gjør dette såpass gøy at jeg er villig til å satse på dette. Men, gud hjelpe for en ulik bakgrunn vi har. Mens jeg har konsentrert meg om å leve uansvarlig helt siden jeg flyttet hjemmefra, så ble hun tidlig mor. Nå har vi altså funnet hverandre, og jeg som knapt har vært i et forhold skal plutselig bli ansvarlig stefar dersom vi skulle velge å satse på dette. Hun er 23 og jeg er 24. Så hva tror dere? Høres dette ut som en dårlig plan, eller er det dette som skal til for at jeg for fullt skal tre inn i de voksnes rekker? mvh
Gregers Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. september 2008 skremmende å tenke på at jeg kanskje "over natta" må bli en ansvarlig omsorgsperson, samtidig som det er spennende
jørnsi Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Vel..bare det at du innser at du må bli mer ansvarlig dersom du går inn i dette forholdet beviser at du allerede er langt mer moden enn hva du tror:-)
Cienna Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Vel, mannen som er sammen med moren til mannen min kom inn i livet deres som 24 åring, og hun hadde 3 barn...15 år senere så er de like forelsket....
girlnextdoor Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Awesome! Go for it! Alt for kjærligheten;)
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Vel, jeg tror nok dette bare et et nytt prosjekt i i ditt liv, og litt spennende og kanskje føle seg litt "voksen" også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå