Gå til innhold

Normalt å ikke si Jeg elsker deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen.....

Er veldig trist her. Føler jeg må gjøre det slutt med kjæresten min.....

Vi har vært sammen i 2 år.......men vi kommer oss ikke videre. Jeg har lyst å stifte familie osv..

Men..han virker så uinteressert i å planlegge fremtiden.

Han har ALDRI sagt at han elsker meg! Og aldri sagt noe som omhandler oss 2 i fremtiden.....feks om barn eller hus osv....han sier av og til at han er glad i meg, men ikke noe mer enn det. Gir meg aldri komplimenter eller andre romantiske oppmerksomheter.

Forholdet vårt er så uforpliktende på en måte. Vi har jo ingen planer sammen!

Help me....hva skal jeg gjøre??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle som finner det naturlig å si "jeg elsker deg"..aner ikke hvor gamle dere er, men kansje han synes dere er for unge for hus, barn,volvo osv..?

Prat med han og spør hvor han ser seg selv om 5 år..

Skrevet

Jeg sa ikke til min x at jeg elsket han før etter fire år sammen. Det betydde ikke at noe var galt for meg i forholdet..

Min nåværende har sagt han elsker meg, jeg har ikke sagt det tilbake. Vi har bare kjent hverandre i ett år og vært sammen i 9-10 mnd.. Jeg sier det ikke før jeg virkelig føler det, selv om jeg har det supert med han, planlegger flytting til andre siden av landet for han, og kan se for meg et liv med han..

Skrevet

Tja.... dette er så invidivuelt. Det å si "jeg elsker deg", er ikke noe alle behøver å gjøre. Men han burde jo si noe om hvordan han ser for seg fremtiden deres. Har du forsøkt å ta det opp med han?

Jeg sa at jeg elsket samboeren min etter halvannen måned, men det falt seg bare helt naturlig for oss. :)

Skrevet

De tre ordene føles vemmelne og ekle i min munn, og selv om jeg elsker samboeren min bruker jeg ikke de ordene.

Når det gjelder framtiden, må du rett og slett ta initiativ til samtalene om det selv.

Gjest StockDama
Skrevet

Noen sier det aldri. Betyr ikke at han ikke elsker deg fordet, noen viser det istedet for å si det..

Vet ikke hvor gamle dere er, hvis dere er unge, så kan det hende han rett og slett ikke har vurdert barn, hus og stasjonsvogn enda. Og kanskje ikke vil vurdere det helt enda.

Skrevet
De tre ordene føles vemmelne og ekle i min munn, og selv om jeg elsker samboeren min bruker jeg ikke de ordene.

Når det gjelder framtiden, må du rett og slett ta initiativ til samtalene om det selv.

Helt enig.

Men vi sier at vi er glad i hverandre 10 ganger om dagen!!!

Er som nyforelskede ennå etter 5 år sammen, siste 1,5 år som samboere

:yvonne:

Skrevet

Jeg er 26 og han snart 30....hvis det betyr noe. Så absolutt voksne nok til å etablere oss sånn sett.

Hmmmm..vanskelig dette her.. Men takk for mange gode svar!!!!

Skrevet
Jeg er 26 og han snart 30....hvis det betyr noe. Så absolutt voksne nok til å etablere oss sånn sett.

Hmmmm..vanskelig dette her.. Men takk for mange gode svar!!!!

Skjønner godt at du lurer på om han ser for seg en fremtid sammen med deg når dere er i den alderen der..Slik som fler her har sagt så tror jeg du må ta initiativ til dette selv. Spør om han f..eks tenker å jobbe der han eventuelt nå jobber for hvor lenge, om han kunne tenkt seg å prøve noe nytt, flytte til en annen plass osv.

Ang det med å si at man elsker noen, jeg har et veldig krampeaktig forhold til de ordene så der skal jeg ikke komme med noen råd..annet enn at ikke gå rundt å vent på at han skal si det. Skjønner det kan føles skikkelig skremmende dog.

Lykke til :)

Skrevet

Det kan godt hende han elsker deg, selv om han ikke sier det. Det er ikke alle som har like lett for å snakke om følelser. Og "jeg elsker deg" er veldig "sterke" ord.

Spør han rett ut, da vel! Om hva han ser for seg i fremtiden for deg og han.

Det er sikkert vanskelig å spørre om, og kanskje du ikke får svaret du ønsker, men uansett så blir det en lettelse å få vite det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...