Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnneBerit
Skrevet

tittelen sier jo sitt.. har nå omsider fått TR! og etter 4,5 måneder uten er jeg på en måte superglad! :)

men så er da spørsmålet. hva gjør jeg nå? skal jeg bare vente å se om den stabiliserer seg? eller er det noe jeg kan gjøre for å ha litt mer oversikt?

har en slik Clear Blue monitor, men ser ikke vitsen i å bruke den ettersom at jeg ikke vet hvor lang syklusen er... eller? :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei

Skjønner godt du er glad for at TR har kommet da hvis du prøver å bli gravid!

Hadde jeg vært deg ville jeg ha begynt på monitoren denne måneden hvis det ikke har gått for mange dager. Du kan starte med Clearblue sin monitor inntil den 5. dagen i syklusen. Har du kommet over det, må du nok vente til neste gang.

Bruker selv denne monitoren, og er veldig fornøyd med den.

Gjest AnneBerit
Skrevet

takker, for svar.. :) mn nå har det seg slik at det ikke var TR som kom likevell.. skjønner ingenting.. og er ganske oppgitt....

Skrevet

Jeg hadde også sånn som deg tidligere. Kanskje ikke riktig sååå lenge imellom, men kunne ha opptil 60 dager syklus, så kom det en liten blødning som gikk bort etter en dag, deretter nye 20 dager før TR kom skikkelig. Veldig frustrerende. Jeg kan bare anbefale deg å dra til legen for utredning. Med meg så har de ikke funnet noe spesiell årsak (har ikke PCO som jo også kan gi uregelmessige/sjeldne besøk av TR), men etter 5 sykluser som jeg gikk på primolut-N for å normalisere, er jeg nå nokså stabil på 27-29 dager med 3-4 dagers besøk av TR. Det kunne jo kanskje være noe å forsøke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...