Gå til innhold

Hva tror dere? Er det noe der?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet

Det er en fyr, litt sjenert, med en svært sjarmerende utstråling, som sitter i kassa i nærbutikken!

Jeg har vært betatt av han lenge!

Her en kveld ankom jeg butikken en halvtimes tid før stengetid.

Han andre han jobbet med stod i nærheten av kassene og ryddet. Da jeg var i andre enden av butikken, kikket jeg mellom hyllene og så at han jeg er betatt av gikk nedover mot kassene.

Plutselig hørte jeg at han begynte å tralle for seg selv, og jeg tenkte at kollegaen hans sikkert ville tipse han om at det var kunder ( meg ) i butikken, men trallingen fortsatte.

Jeg gikk ned til kassa, og da han oppdaget meg, bråstanset trallinga, og han ble lyserød!, hilste og satt seg i kassa.

Vi ba / spurte om pose i munnen på hverandre.

Han skyndte seg så fra kassa og bort til kollegaen et stykke fra kassa.

Jeg ropte at han hadde glemt å gi meg en pose.

Han kom tilbake, fortsatt like, kledelig rød, og i stedet for å legge posen på båndet, kom han helt ned og gav meg den i hånda.

Er det noe der?

Jeg mener, han jobber i butikk og vet det kan komme kunder, selvom det er roligere på kveldstid.

Om han er i andre enden av butikken, og går ned og ser inngangspartiet, kan jo andre kunder allerede ha kommet seg til den enden han ikke ser.

Så hadde han vært redd noen skulle høre, hadde han vel ikke trallet i utgangspunktet???

Gangen før der jeg så han, sa vi hadet bra til hverandre som vi har pleid lenge nå, han drev og slo inn varer for en annen bak meg da vi sa det, og så slang han på god helg, og det har han aldri gjort før...

Soooo?... :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt umulig å si.

Det hender da at ekspeditørene på nærbutikken min også slenger på en "god helg" uten at det er noen seksuell spenning der...

Skrevet

Synes du overtolker helt ordinære hendelser nå.

Skrevet

Ta en tøff-en": skriv nr. ditt på en lapp og gi han..Si: send meg en mld om du vil finne på noe :)

Skrevet (endret)

Spør han ut på date. Sier han ja, så er han sikkert interessert. Hvis ikke, er han nok bare veldig sjenert (rødmingen) og normalt høflig. I butikken der jeg handler, så slår betjeningen ofte av en miniprat, og sier både hei, hadet og god helg :) Tror det er ganske vanlig blant serviceinnstilte butikkansatte når det er faste kunder.

Endret av Jade
Gjest Gjest_Sofia_*
Skrevet
Spør han ut på date. Sier han ja, så er han sikkert interessert. Hvis ikke, er han nok bare veldig sjenert (rødmingen) og normalt høflig. I butikken der jeg handler, så slår betjeningen ofte av en miniprat, og sier både hei, hadet og god helg :) Tror det er ganske vanlig blant serviceinnstilte butikkansatte når det er faste kunder.

Jeg bare mener..Når du jobber i en butikk vet du at det kan komme kunder når somt helst og om du da er redd noen skal 'ferske' deg i å synge, burde du vel ikke gjøre det da. Hvis det blir flaut for deg.

Når det gjelder 'hadet bra', er det det vi har pleid å si, og jeg har handlet der flere helgedager hvor han har jobbet der tidligere og han har ikke sagt noe mer enn det. Derfor ble jeg nesten 'paff' da han i tillegg slang på god helg etter 'hadet bra'et'.

Greit at han er høflig, etc, osv, men allikevel...

Og ja, jeg vet dere sikkert tenker hvorfor i alle dager gjør ho ikke noe med det i stedet for å gnåle om det her, når ho tydelig 'forsvarer' atferden hans og tydelig tror det er noe der selv...

Vel, for det første har jeg noen ganger lurt på om han er homo, rett og slett fordi det er såå typisk meg at når jeg endelig faller for noen, så er han nettopp det, og med alt homosnakket nå om dagen, syns jeg det virker som alle er homser.. :trist:

Jeg hadde faktisk planlagt å spørre han om han var singel, og om han svarte ja, gi han en lapp med nr. mitt og si at han kunne sende meg en melding om han hadde lyst til å finne på noe en dag.

Men etter at jeg tok han 'med buksene nede' da han sang, føler jeg at det blir litt 'dumt' å buse på med en lapp neste gang da...

Da virker jeg i hvertfall innbilsk! Han ble rød = jeg tror han er interessert i meg... :sjenert:

Forøvrig må han snart begynne å lure på hvorfor jeg alltid er der den ene dagen han jobber.. Det er ikke akkurat helt tilfeldig... ( kjører forbi butikken hver kveld for å se hvilken biler som står der.. - kall meg gjerne 'stalker' *host* )..

Burde jeg droppe ut en uke, for deretter å dukke opp?

Jeg føler liksom det blir dumt å la være å dra også hvis, hvis, hvis det har seg slik at han gleder seg til den ene arbeidsdagen hver uke i tilfelle han ser meg, slik jeg gjør...

Skrevet

Dropper du ut kommer det sikkert en annen og snapper han mens du ikke er der.

Skrevet
Jeg bare mener..Når du jobber i en butikk vet du at det kan komme kunder når somt helst og om du da er redd noen skal 'ferske' deg i å synge, burde du vel ikke gjøre det da. Hvis det blir flaut for deg.

Når det gjelder 'hadet bra', er det det vi har pleid å si, og jeg har handlet der flere helgedager hvor han har jobbet der tidligere og han har ikke sagt noe mer enn det. Derfor ble jeg nesten 'paff' da han i tillegg slang på god helg etter 'hadet bra'et'.

Greit at han er høflig, etc, osv, men allikevel...

Og ja, jeg vet dere sikkert tenker hvorfor i alle dager gjør ho ikke noe med det i stedet for å gnåle om det her, når ho tydelig 'forsvarer' atferden hans og tydelig tror det er noe der selv...

Vel, for det første har jeg noen ganger lurt på om han er homo, rett og slett fordi det er såå typisk meg at når jeg endelig faller for noen, så er han nettopp det, og med alt homosnakket nå om dagen, syns jeg det virker som alle er homser.. :trist:

Jeg hadde faktisk planlagt å spørre han om han var singel, og om han svarte ja, gi han en lapp med nr. mitt og si at han kunne sende meg en melding om han hadde lyst til å finne på noe en dag.

Men etter at jeg tok han 'med buksene nede' da han sang, føler jeg at det blir litt 'dumt' å buse på med en lapp neste gang da...

Da virker jeg i hvertfall innbilsk! Han ble rød = jeg tror han er interessert i meg... :sjenert:

Forøvrig må han snart begynne å lure på hvorfor jeg alltid er der den ene dagen han jobber.. Det er ikke akkurat helt tilfeldig... ( kjører forbi butikken hver kveld for å se hvilken biler som står der.. - kall meg gjerne 'stalker' *host* )..

Burde jeg droppe ut en uke, for deretter å dukke opp?

Jeg føler liksom det blir dumt å la være å dra også hvis, hvis, hvis det har seg slik at han gleder seg til den ene arbeidsdagen hver uke i tilfelle han ser meg, slik jeg gjør...

Ang. syngingen: Han glemte seg sikkert. Helt vanlig det, når man går i sine egne tanker. Og like vanlig at man rødmer når man blir fersket.

Ang. 'god helg': Kanskje han bare var i ekstra godt humør? Jeg klarer ihvertfall ikke å se interesse i kun et par ekstra ord.

Ang. om du burde droppe det og tenk om han blir skuffet: Gjør som du selv vil. Ingen av de tingene du har skrevet her er tydelige tegn på interesse, men man vet jo aldri. Eneste måte du kan finne ut det på er å be han med deg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...