vikki Skrevet 12. april 2002 #1 Del Skrevet 12. april 2002 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 12. april 2002 #2 Del Skrevet 12. april 2002 Jeg er litt nyskjerrig jeg no...lyst å fortelle??? klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikki Skrevet 12. april 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 12. april 2002 de sier en ting og gjør en annen. når de ser på deg og sier de skal gjøre det så vet de at du vet han ikke kommer til å gjøre det men fortsetter å spille sitt lille skuespill...."jeg gjør det i morgen" jeg kan ikke det dær,du e flinkere enn meg" ja eg skal...yeah right...... di gjør jo aldrig det de sier... står ikke mannfolk for sitt ord???12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grethe Skrevet 12. april 2002 #4 Del Skrevet 12. april 2002 Heisan Vikki. Forstår deg så godt. Menn er og blir det svake kjønn. Min egen mann lever kun for jobben, jeg hadde bedt folk til oss i kveld, men så ringer han og sier han kommer først hjem i morgen. Ok, jeg avlyste besøket og nå sitter jeg her alene og er på internett, veldig bra fredagskveld. Klem fra Grethe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vikki Skrevet 12. april 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 12. april 2002 ja,,,det er så jækla typisk mannfolk. har har man invitert folk så dukker en av vertene ikke opp til sitt eget besøk og du må ta den sure biten og ringe for å avlyse..... de vet ikke hvor godt de har det disse mannfolka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Signals Skrevet 13. april 2002 #6 Del Skrevet 13. april 2002 Hmmmm.....generalisering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trudelutt Skrevet 13. april 2002 #7 Del Skrevet 13. april 2002 Helt enig i at mannfolka kan være skikkelig håpløse! ...men vil vi leve uten....??? trude Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 13. april 2002 #8 Del Skrevet 13. april 2002 Hehe. Kanskje det hadde vært interessant å hørt "de jævla mannfolka"s versjon også... Idioter finnes det mange av, men tror nok det er ganske så likt fordelt på kjønn (men når frustrasjonen er på sitt verste så er det vel ikke tid for den slags sprøyt).12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 13. april 2002 #9 Del Skrevet 13. april 2002 Hm... Kanskje det hjelper litt hvis dere begynner med å VISE at dere setter pris på dem ??? Og fokusér for all del på det som tross alt er positivt i forholdet, for NOE er det vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 14. april 2002 #10 Del Skrevet 14. april 2002 Enig med Venus her. Dere må huske å gi mennene deres oppmerksomhet og oppmuntring når de faktisk gjør noe bra. Som når de har vasket bilen eller skiftet dekk. Selvom det er en typisk mannfolkjobb, så fortjener de en oppmuntring for det! Lag avtaler med dem. Vi har f.eks en avtale på at den som ikke lager middag, skal ordne med oppvasken etterpå. Fungerer kjempe bra hos meg. Eller at vi skifter på sengene annenhver gang. Det er stort sett ALLTID jeg som vasker klær. Men hvor vanskelig er det egentlig å sette på en vaskemaskin?????? Syntes kanskje at kvinner/jenter nå fokuserer alt for mye på hva mannen IKKE gjør. Og faktisk overser det han gjør som er bra! Sett dere ned og tenk over hva mannen deres gjør av positive ting og gi han oppmerksomhet for det. Kanskje han blir mer motivert til å gjøre mere når han ser at det blir lagt merke til?? Det er vel verd å prøve iallefall. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus Skrevet 14. april 2002 #11 Del Skrevet 14. april 2002 Nemlig Tuva !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 14. april 2002 #12 Del Skrevet 14. april 2002 Trodde vi hadde med menn å gjøre ikke Hunder... Syntes det går begge veier... Jeg får alldrig ros for at jeg vasker klær slik at slipper å gå i møkkete klær på jobben... Ikke en klapp på skulderen når jeg vasker gulv... Ikke en gang oppmuntring etter jeg har vasket rundt talette for at han ikke alltid klarer i treffe med de siste dråpene... Så skal jeg rose mennene for at han kan tørke av seg på beina før han kommer inn døren eller for at han går på jobb eller bærer ut skittent tøyet sitt og av g til husker å ta med seg søppla.... Nei er det sånn det skal være så kan jeg like godt skaffe meg en tenårings sønn og en hund.... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 14. april 2002 #13 Del Skrevet 14. april 2002 Lottemor, jeg ble ganske provosert av innlegget ditt! Menn og kvinner er forskjellige og menn er "ser" ofte ikke tingene som bør gjøres i huset. De trenger ofte litt oppmuntring og litt samtaler rundt det som er av husarbeid. Det er sjelden en mann tar husarbeid på lik linje som en kvinne eller mer enn en kvinne. Sånn er det bare. Hvis du da forventer at han skal gjøre ditt og gjøre datt og hele tiden maser på han, så blir han hvertfall ikke motivert for å gjøre noe. Det er klart at man ikke skal rose han for at han tørker av seg på beina når han kommer inn. Det er for tåpelig å si!!!! Men når han har satt på en vaskemaskin kan man jo si, " så fint at du satte på vaskemaskinen. Det trengtes". Mener ikke at du skal overrose han og drøsse han ned med flotte ord og annerkjennelse. Men litt oppmuntring er BRA! Alle menn gjør noe som er bra. Det er bare å finne ut hva. Kanskje det blir glemt i alt maset fra deg og andre frustrerte kvinner??? Og hvis man virkelig mistrives så fælt sammen med mannen sin(som det høres ut som flere gjør her) da burde man vel vurdere om det virkelig er verdt å være sammen med han!!! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 14. april 2002 #14 Del Skrevet 14. april 2002 Hei Tuva... Innlegge var vel ment for å provosere.... Satt allt på spissen. Må ærlig innrøme at det er jeg som gjør allt av husarbeid ,men det er greit for jeg er jo hjemme hele dagen så det er ikke som om det blir stress... Han jobber mye og jeg kan ikke forlange at han skal styre på når han kommer trøtt fra jobb når jeg har hele dagen på å sysle i huset.... Så Ja jeg oppmuntrer når han tar selv insiativet til å gjøre noe og det hennder ganske så ofte.... Om det ikke gjelder å vaske hele huse så lager han middag eller lignende... Klem fra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 14. april 2002 #15 Del Skrevet 14. april 2002 Lottemor: Hva var vitsen med det første innlegget ditt da...??? Bare helt alene for å provosere..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 14. april 2002 #16 Del Skrevet 14. april 2002 Kansje få frem allt som kvinnen gjør i huse uten å få så mye som en takk for... Som bare er en selvfølge at kvinnen gjør og at det går ann å vise litt takknemmelighet og ikke ta det for gitt... Det er greit for meg og gjøre allt i huse men som sakt er jeg hjemme hele dagen,men hva med dem som har jobb,pluss barn og huset i tillegg og en mann som masser på middag rett etter han har kommet inn døren... det var det som var meningen med det første innlegget og jeg håpre at det er en og annen mann som ser det og får en liten klump i magen for deter tre år siden han takket konen for at det er rent og pent i huset...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå