tuttelutten :) Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Heisann Jeg vurderer sterkt å ta tungepiercing, men jeg spiller håndball? Er dette en dårlig kombinasjon? Og er det noe ellers jeg burde vite om tungepiercing? ;-) SKRIV SÅ MYE DERE VIL!! bare godt med mange svar! mvh meg da.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2008 #2 Skrevet 2. oktober 2008 håndball spiller ingen rolle for piercingen. bare ta.
Demantios Skrevet 2. oktober 2008 #3 Skrevet 2. oktober 2008 (endret) Hei Det har nok liten betydning for håndballen når du har piercet tunget. Men det er et par ting som er kjekt å vite. Mange hovner veldig opp av dem, jeg var en av dem. Tok meg nesten to uker før jeg fikk prata 100% normalt, var også litt smerter om jeg prata mye av gangen eller spiste. Levde noen dager på drikkeyoghurt i begynnelsen. Tror jeg er en av dem jeg vet om som har reagert mest på den. Kjenner også folk med tungepiercing som knapt har hovna opp og ikke hatt noen smerter i tunga som følge av det. Første smykket du får i er langt og kan gnage oppe og nede i kjeften for folk som er små i munnen. Etter ca 2 uker er det normalt å bytte til et kortere smykke Jeg får vel også legge til at tungepiercing er utrolig deilig å ha i kjeften, og om man kjeder seg kan man rulle den fram og tilbake og slappe av. Bare viktig å ikke skrape den for mye på tenna, logisk nok så sliter det endel Bare å spørre om det er mer du lurer på Endret 2. oktober 2008 av Demantios
Gjest StoreSky Skrevet 2. oktober 2008 #4 Skrevet 2. oktober 2008 Skulle ønske jeg våget å ta tungepiercing... Men tror ikke det spiller noen rolle for idrett. Verre med brystvorte piercing, men det kan man jo også bare tape over!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå