Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen på forumet her som har testet noen av disse produktene? Jeg vurderer å kjøpe:

Tannkrem

Aloe vera gelly

Propolis krem

Deodorant

Marine alge maske

Leppepomaden vet jeg er fantastisk, så den skal jeg i hvert fall ha! Og så er jeg veldig usikker på den der flytende aloe veraen som skal drikkes, noen som har prøvd den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har smakt den flytende aloe veraen en gang, og det var nok. Den smakte grusomt.

Men nå tror jeg ikke folk kjøper den for smaken da. ;) Men vet om noen som drakk den hver dag, så er nok smak og behag.

Skrevet

Hehe, ja jeg smakte den i går, ikke akkurat fantastisk smak, men det gikk ned. Er fremdeles veldig usikker på hva jeg skal kjøpe, er det ingen her som har prøvd kremene deres?

Skrevet

Jeg har prøvd deres Moisturizing-krem, men ser du ikke nevner den her. Men den var ihvertfall kjempegod.

Skrevet

Er det ansiktskrem eller body lotion?

Skrevet
Er det ansiktskrem eller body lotion?

Begge deler. Jeg er egentlig ikke for å bruke noe som kan brukes på kroppen i ansiktet, men den funket utrolig godt for ansiktet mitt også. Fuktet godt uten å ble for fet. Også en fin sminkebase. Nå sliter jeg dessverre med å få tak i en ny, for jeg har brukt den opp.. :tristbla:

Skrevet

Har berre prøvd propoliskremen og lypsylen. Syns ikkje produkta var allverdens. Kremen lukta deilig, men var klissete og trakk ikkje inn.

Skrevet

Hmmm, jeg prøvde propoliskremen som håndkrem i dag og synes den trakk fort inn, men det kom kanskje av at jeg var veldig tørr på hendene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...