Gjest Gjest_Kaja_* Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 I løpet av hele gårsdagen spiste jeg: havregryn med diverse nøtter, frø og rosiner i skummet melk. Trente i en drøy time, halvtime spinning og halvtime styrke med frivekter. 1 pose småsulten og ett eple på tur hjem. Så laget jeg middag, 2 filetskiver av steinbit, en potet og kokt brokkolo, kål, nepe og gulrøt. Rosépeppersaus ved siden av. På kvelden spise jeg et stykke pizza fra dagen før(lager pizza med grovmel og havregryn og kylling kjøttdeig) og et knekkebrød med skinke, ost, agurk og paprika. Drikker alltid vann til måltidene og under trening så klart. Var det en litt kraftig kvelds kanskje?? Koste meg forresten også med en liten skål yoghurt med rosiner og gresskarkjerner som lørdagsgodt:)
Gjest Gjest_Marie_* Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 I løpet av hele gårsdagen spiste jeg: havregryn med diverse nøtter, frø og rosiner i skummet melk. Trente i en drøy time, halvtime spinning og halvtime styrke med frivekter. 1 pose småsulten og ett eple på tur hjem. Så laget jeg middag, 2 filetskiver av steinbit, en potet og kokt brokkolo, kål, nepe og gulrøt. Rosépeppersaus ved siden av. På kvelden spise jeg et stykke pizza fra dagen før(lager pizza med grovmel og havregryn og kylling kjøttdeig) og et knekkebrød med skinke, ost, agurk og paprika. Drikker alltid vann til måltidene og under trening så klart. Var det en litt kraftig kvelds kanskje?? Koste meg forresten også med en liten skål yoghurt med rosiner og gresskarkjerner som lørdagsgodt:) Om du har en stabil vekt med dette kostholdet spiser du vel akkurat nok:)
hjema Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Greit med såpass kvelds om kaloriintaket totalt ikke er for høyt, uansett det var jo ikke så mye. Så lenge vekta er stabil og den vekta er bra så er det vel nok til deg, slik som skrevet over :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå