Lemoni* Skrevet 10. juni 2003 #41 Del Skrevet 10. juni 2003 Heldige dere som har en partner å ha spennende, vill og utfordrende sex med!!! til tross for både babyer og tenåringer i huset! man glemmer gjerne hva man savner, men bakdelen med singellivet viser seg klart for meg nå etter å ha lest denne tråden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 11. juni 2003 #42 Del Skrevet 11. juni 2003 har lyst til å legge ut en link jeg: www.smil-norge.no der står det litt om forskjellige former for sm,og litt artikler og sånt hilsen scarleth som også har en liten sm'er i seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 11. juni 2003 #43 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg tror ikke du har lov til å legge ut link til slike sider på KG. Hva slags normale mennesker innreder egne torturrom i sine egne hus? :o Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #44 Del Skrevet 11. juni 2003 din definisjon på normale mennesker er nok rimelig langt unna gjennomsnittsmennesket Minnie.. Dildoen min får du aldri!! Og binde litt..? JA TAKK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharissa Skrevet 11. juni 2003 #45 Del Skrevet 11. juni 2003 Jeg tror ikke du har lov til å legge ut link til slike sider på KG. Hva slags normale mennesker innreder egne torturrom i sine egne hus? :o Minnie det er vel ikke noe galt med den siden, ser ikke noe galt i at den ligger ute, men hvis moderator syns så kan de jo bare slette den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #46 Del Skrevet 11. juni 2003 Tja....klappe meg på hodet, mens du ser ned på meg? Kanskje jeg er høyere enn deg? Dessuten så nekter jeg å leke "snill dum hund". Når jeg klapper noen på hodet, så er det aldri for å vise meg som hverken større eller bedre, sjøl om jeg vet at i mange asiatiske land så betyr det akkurat det. Dette er for de fleste nordmenn en måte å vise omsorg på. OK OK da!! Selvølgelig så skal alle få leke hvordan det passer dem' date=' men jeg tror kvinner skal ta det litt med ro med den "sex-ekspertisen" sin. Det hadde ikke blitt rare "sex-expertisen" igjen, hadde noen prøvd å binde meg. Jeg mener fortsatt binding er sykt - blir faktisk kvalm bare ved tanken på det.[/quote'] Vi trenger både kvinner og menn for å bevare heterofil sex. Begge kjønn har sin "ekspertise" som du kaller det. Begge kjønn må ha mulighet til å "snakke sin sak" og begge kjønn må respekteres. Hvert enkelt menneske har krav på respekt for den de er, og for de behovene de har, overgrep mot barn, voksne og dyr unntatt. Jeg respekterer din aversjon mot binding 100%. Jeg forstår den også godt. Jeg skjønner godt at du blir kvalm. Særlig med tanke på at du har blitt utsatt for overgrep som barn. Derfor håper jeg at du også respekterer at noen av oss andre fortsatt liker å leke politi og røver/cowboy og indianer osv i voksen alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TefrA Skrevet 11. juni 2003 #47 Del Skrevet 11. juni 2003 Hei! Jeg kan godt skjønne at de som har opplevd traumatiske ting har problemer med å forstå BDSM/SM. Men vær så snill å ikke fordøm oss som er SMere. I alle fall ikke før dere vet hva det faktisk er. Det er ikke alle som har allskens utstyr som dere ser på film. Mange har lite eller ikke noe utstyr. Gjennom film og fjernsyn blir det skapt et bide av oss somm ikke stemmer med virkeligheten. Det finnes mange ulike grader av SM og vi som holder på med dette gjør det sammen med partnere vi kjenner og er trygge på. "Safe, sane and consensual" var vel nevnt her tidliger om jeg ikke husker feil. Dette er veldig viktig. De fleste SMere er sunne og friske oppegående mennesker. Vi drar ikke andre familiemedlemmer inn i vår lek. Barn tar ikke skade av at foreldrene hverken har vanlig sex eller SM. TefrA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #48 Del Skrevet 11. juni 2003 Du skriver at tilliten er veldig viktig. Da er det vel også en forutsetning at begge er like mye med på notene. Jeg mener, hvis den ene er litt tvilende til å la seg binde, er det da spesielle ting man kan gjøre for å bygge opp den tilliten som trengs? Begge må være med på notene. Ellers er det overgrep. Det gjelder all sex, fra kyss-klapp-klem til samleie, med eller uten binding, ris på rumpa, kiling, klapp på hodet, klær mm. Å overbevise en som er tvilende til å la seg binde kan være kinkig. Det er lettere den andre veien for å si det slik. Det er heller ikke sikkert at vedkommende skal overbevises. Mennesker er ulike, heldigvis. Noen liker det sånn, andre slik. Blant dem som praktiserer eller fantaserer om SM i ulike varianter er det også stor spennvidde. De aller fleste er ikke interessert i alt som rører seg i den verdenen, men deler av det. Når du opplever noe godt sammen med kjæresten din, så ønsker de aller fleste at også kjæresten skal få oppleve dette, eller noe tilsvarende. Dette gjelder både for soft sex og røffere sex. Men vi mennesker er nå en gang slik innretta at det den ene liker ikke trenger å være det samme som den andre liker. Heldigvis kan det være en fordel noen ganger. Innenfor BDSM generelt, opererer en gjerne med tre ulike "roller". Disse rollene finner vi paralleller til i all sex, men de er kanskje mer markante enn ellers. Den dominante liker å ta styringa, og å være den aktive i leken. En dominant kan være sadist, men trenger slett ikke å være det. Den som submissive , den som underkaster seg, liker å bli styrt, passivisert, kommandert e.l. En submissiv kan være masochist, men trenger slett ikke å være det. En switch er som Ole Brumm, og er i stand til/har glede av begge disse rollene. Disse tre "rollene" finner vi igjen i sexlivet hos folk flest, på ulike måter og i svært varierende grad. Nok bakgrunnsstoff. Hvordan overbeviser du en som er tvilende til å prøve? Snakk, snakk og snakk er de tre første budene. Deretter kommer mer snakk, lek, prøving og feiling, og så enda mer snakk. Evaluer opplevelsene i etterkant. Ikke med en gang leken har roa seg, men mens det ennå er ferskt. Del fantasier med kjæresten din. Hvis du har opplevd noe godt som du ønsker at h*n også akal få oppleve, så beskriv hva du har opplevd og hva det gjorde med deg. Du må være forberedt på å både gi og ta, antakelig mest på å gi. Det er skummelt å la seg binde. Tryggheten som skal til for å våge er det du som må bygge opp sammen med kjæresten din. Et nei er alltid et nei, sjøl om det en dag kan bli til et kanskje og deretter til et ja. Det kan ta lang tid å bli trygg nok på hverandre. Bruk all den tida dere trenger. Det er ikke lurt å kaste seg uti noe som er uoverveid. Respekter dem som har opplevd overgrep, slik som Mann 33 har. Respekter også at en person med en klart definert dominant "rolle" ikke uten videre kan underkaste seg, og omvendt. Det er ikke alle som kan switche. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juni 2003 #49 Del Skrevet 11. juni 2003 Klart det er! Bruk fantasien og vis lyst og kjærlighet på så mange måter dere kan: Jeg hinter om isbiter og varme, eller hva med å spise is med varm sjokoladesaus av sin elskedes kropp?, myke fjær og lange negler. Husk også at etter hvert som dere kommer i siget vil flere sanseopplevelser endre karakter. Skummelt kan bli spennende, vondt kan bli godt, og omvendt. Kommunikasjon er alfa og omega. Særlig dersom den ene er passivisert. Med bind for øynene blir du eller din kjære enda mer obs på de sansene som er igjen, men husk at det kan være VELDIG skummelt å være bundet uten å kunne se. Jeg anbefaler ingen å henge eller strekkes med håndjern. Håndjern kan være skarpe og har svært liten flate mot huden. Resultatet er blåmerker og sovende kroppsdeler, kanskje varig skade :cry: Kjøp kvalitet når du først skal handle. Først når en føler seg trygg på at opphenget er sikkert våger en å miste fotfestet. En benspreder lages lett ved å kappe et kosteskaft i passe lengde og sette øyekroker i endene. Har gjort det der, men akkurat det med ankelmansjetter er nytt for oss. Foreslo det for mannen min igår kveld, og han var helt med på notene..... Også vi som skal alleina på hytta i helga........ :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #50 Del Skrevet 11. juni 2003 Har gjort det der, men akkurat det med ankelmansjetter er nytt for oss. Foreslo det for mannen min igår kveld, og han var helt med på notene..... Også vi som skal alleina på hytta i helga........ :oops: Goood tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. juni 2003 #51 Del Skrevet 11. juni 2003 Goood tur! Det kan du banne på at vi skal!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gabriel Skrevet 12. juni 2003 #52 Del Skrevet 12. juni 2003 Revetispa: Takk for hva du har skrevet! Jeg synes du har skrevet informativt og greit og jeg tror mange flere nå får et mer korrekt og kanskje også positivt inntrykk av hva det dreier seg om. Dette med kommunikasjon er tatt opp flere ganger. Det er selvfølgelig helt essensielt. Man må hele tiden være sikker på hva som er den andres "spilte" grenser og hva some er virkelige grenser. Og hvis en gjør noe nytt må en være sikker på at en ikke passerer den andres virkelige grenser. Og da er bruken av et "stopp"-ord viktig. Når det gjelder barn så er de mest skremt av forandringer. Hvis de vokser opp med at mor og far lager lyder på soverommet så er det greit. Hvis det alltid er stille der og de plutselig hører mor lage godlyder for så å titte inn å se mor og far i misjonærstillingen så kan det skremme vettet av et barn. Så reglene er: Soverommet skal være låst når mor og far praktiserer, utstyr skal være innelåst, og man skal være forsiktige og følge opp barna hvis de opplever forandringer. Og det gjelder uansett om det er snakk om "standard" sex eller mere "sofistikerte" variasjoner. Gabriel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 12. juni 2003 #53 Del Skrevet 12. juni 2003 Har blitt meg fortalt (for jeg kan ikke huske det) at jeg kom inn til mine foreldre mens de holdt på å lage lillesøsteren min :D Jeg var 5 år på den tiden og tror definitivt IKKE jeg har tatt noen skade av det! Vet ikke om jeg har sett mine foreldre hatt sex flere ganger, men de har alltid kysset, klemt så vi har sett. Kan ikke se at det er noe galt i det - snarer tvert imot: Har alltid visst at mine foreldre er glade i hverandre og alltid visst de ville være sammen til evig tid. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå