Gå til innhold

Håndjern, bondage light

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Janna

Ergo, småbarnsmødre må sette sexlivet sitt på "vent"? Tolker jeg deg helt feil nå Minnie?

Det kommer vel an på hva man anser som normal sex og ikke. For noen er bondage normalt og gøy, for andre er det fysj og fysjom og noe skummelt, ukjent noe.

Man har forskjellige preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Minnie Emmerdale
Ergo, småbarnsmødre må sette sexlivet sitt på "vent"? Tolker jeg deg helt feil nå Minnie?

Det er ikke det jeg sier men man kan kanskje tone ned pisking, skriking, lærtruser og håndjern mens babyen ligger vettskremt i naborommet og ikke skjønner hva som skjer.

Og jeg blir litt bekymret når jeg tenker på det du tidligere har skrevet om kjæresten din Vinga.... når jeg kobler det sammen med at han liker SM blir jeg litt... ja, jeg vet ikke.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Det er ikke det jeg sier men man kan kanskje tone ned pisking, skriking, lærtruser og håndjern mens babyen ligger vettskremt i naborommet og ikke skjønner hva som skjer.

Og jeg blir litt bekymret når jeg tenker på det du tidligere har skrevet om kjæresten din Vinga.... når jeg kobler det sammen med at han liker SM blir jeg litt... ja, jeg vet ikke.

Minnie

Pisking? Skriking? Lærtruser? :ler: La nå ikke fantasien løpe av med deg Minnie.

Og babyen SOVER.

Hvem har sagt at kjæresten min liker SM? Jeg har kanskje ikke helt fått med meg hva SM står for... Det er bondage light jeg liker.

Men setter pris på at du bekymrer deg for meg, da. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
... men man kan kanskje tone ned pisking, skriking, lærtruser og håndjern mens babyen ligger vettskremt i naborommet og ikke skjønner hva som skjer.

Nå har vi ikke sagt et ord om hverken pisking, fetisjer eller skriking i denne tråden. Vi har ene og alene snakka om lett bondage. Lett bondage er svært vanlig, og ikke resultere i lyder og skremte barn.

Som jeg har sagt før: Misjonærstillingen er den vanligste form for bondage i verden (Sitat Åsa Rytter Evensen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg tviler på at babyen får sove mens dere to herjer rundt i senga. Bondage light, bondage extra mild, bondage extra strong, bondage extra light, bondage hardcore light......

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Tviler ikke :wink:

Men små babyer i samme hus som lærtruser, bøddelmasker og supersize dildoer synes jeg blir feil.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Minnie...dette har du god greie på :ler: Tipper en baby på fire mnd gjenkjenner de forskjellige variantene av sexlyder, ja.

Revetispa: takk for informativ og innlevende beskrivelser av dette som mange opplever som både mystisk, merkelig og fremmed.

Du imponerer med saklige og samtidig varme skildringer. Informativt. Og jammen fikk jeg ikke noen tips også, gitt :wink:

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Men små babyer i samme hus som lærtruser, bøddelmasker og supersize dildoer synes jeg blir feil.

Har ingen av delene vi.

Skjønner imidlertidig godt hva du mener.

Små babyer skal være trygge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Etter barn kommer i hus, skal man legge alle sine seksuelle preferanser på hylla. Så kan man siden bli beskyldt for å ha blitt en dvask, kjedelig og slafsete og siklete og vid og stygg og feit og usexy og kjeeeedelig småbarnsmamma :ler:

Ikke for det; bøddelmasker etc er så skumle at jeg ville ikke hatt det i hus selv, men det er fordi jeg VET hva en bøddel er for'no. En baby vet knapt hva noe annet er en pupp og smil og smokk og kos etc.

Dildo'n vil jeg derimot ha meg frabedt kastet ut :o :o Like greit å gjemme den, ikke sant? Med mindre man har superbaby i hus som klatrer oppover vegger, snor seg inn i de innerste hyllene på jakt etter noe syndefullt som h*n kan parkere mams på når h*n blir tenåring.

Hehe...jammen glad ungene begynner å bli større. Er det greit å ha sex når baby har passert 4 mnd?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vær så snill, alle sammen.

La oss ikke stenge en så viktig tråd.

Det som ikke skal ses kan forresten skjules. Det finnes låser her i verden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Janna

Jeg tar deg ivertfall på alvor, Revetispa. Synes du kommer med gode tips.

Du skriver at tilliten er veldig viktig. Da er det vel også en forutsetning at begge er like mye med på notene.

Jeg mener, hvis den ene er litt tvilende til å la seg binde, er det da spesielle ting man kan gjøre for å bygge opp den tilliten som trengs?

(Nå snakker jeg generelt, ikke om mitt sexliv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det finnes låser i verden. (sorry...ble litt fnisete og carried away i dette forrige innlegget. Lei uvane!)

Men det overrasker meg sånn, det at mange ikke greier å se forskjell på det jeg kaller "tung"sadomachosisme og lettere lek og flørt med følelsen av å underkaste seg/dominere som en variant i sexleken.

Hvis vi fjerner leken fra sex'en, så er det så lite igjen, synes jeg. Sex skal være gøy. Og det skal være en mulighet til å kaste sperrer og hemninger. Og ikke minst så skal det være en mulighet til å glemme alt dette seriøse og "ansvarsfulle" og pr def skikkelige, snerpete og ordentlige over ripa.

Jeg nekter å glemme hva lek er for noe, og synes det er en selvfølge å benytte et seksuelt spill til akkurat det å få spille ut de lekne sidene i meg selv.

En annen ting er at folk (ikke alle sikkert, men mange)forandrer seg. De endrer syn på ting, sprenger barrierer og grenser, tøyer toleranseterskler, åpner opp for andre varianter enn det som var ok før. Noe som er sprekt. Stilig, er det, så lenge man ikke skader andre ved å gjøre det.

Tror de færreste bevisst går inn for å avsløre seksuallivet sitt for ungene sine. Dette er en fordømt fordom brukt som et virkemiddel ovenfor ting man ikke greier å innse selv fordi man ikke er slik selv.

Omtrent som å fornekte at det overhodet er mulig å kunne ta seg et glass rødvin i ungenes nærvær uten å male fanden på veggen og hevde at disse barna vil bli skadelidende for resten av livet. Punktum. Uten unntak.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 33

Kvinner som liker å binde liker å binde menn eller kvinner som liker å la seg binde.

Du har intet å frykte, kjære deg. :blunke:

:Klapper Mann33 på hodet mens jeg ser ned på ham og smiler:

Tja....klappe meg på hodet, mens du ser ned på meg? Kanskje jeg er høyere enn deg? Dessuten så nekter jeg å leke "snill dum hund".

OK OK da!! Selvølgelig så skal alle få leke hvordan det passer dem, men jeg tror kvinner skal ta det litt med ro med den "sex-ekspertisen" sin. Det hadde ikke blitt rare "sex-expertisen" igjen, hadde noen prøvd å binde meg. Jeg mener fortsatt binding er sykt - blir faktisk kvalm bare ved tanken på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mann 33

Hvorfor synes jeg dette?

Jo, fordi jeg som liten guttunge ofte ble bindt fast i senga av min mor, fordi jeg var litt vilter av meg. Og ja, det gir meg mareritt enda :( . Husker fremdeles den innbitte kampen jeg hadde, for å prøve og komme meg løs.

Hva slags møkkaservice er det på denne serveren til KG da? Faen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette dreier seg jo om preferanser, mann 33. og ikke minst så dreier det seg vel om erfaringer som folk gjør seg.

Hva med å se bort fra dette med direkte binding, og leke litt med denne tanken:

Se for deg at du er i seng med en jente som du er helt oppslukt av. Som du "tror" du vet alt om. Mens ting er på det varmeste, og hun rir deg mens du ligger på ryggen, så tar hun med ett tak i armene dine og niholder dem ned mot madrassen, så du *liksom* ikke skal komme deg løs (selvsagt så vet jo både du og hun at du greier dette hvis det var det om å gjøre). Mens hun niholder hendene dine over hodet ditt, så rir hun deg av all kraft, fordi hun får et kick av at du er passiv, og hun aktiv.

Eller...en annen situasjon...du tar en jente bakfra. Mens du gjør dette, så napper du tak i hestehalen hennes eller håret hennes og holder henne litt fast, evt tar tak i nakken hennes med en hånd, og baken hennes med den anre mens du på en måte nagler henne fast. Hvis du merker at hun liker dette, i denne situasjonen, så vil jo kanskje dette kunne være en trigger for din del også, ikke sant?

Dette er vel elementer av samme sak, bortsett fra at effektene mangler. Kanskje vil noen par finne ut at dette er noe de vil leke videre med, og velger å eksprimentere med...ja, nettopp light bondage.

Mange jenter liker å dra ut andre sanser enn de visuelle (mange menn også, vil jeg tro, selv om menn er kjent for å være mer visuelle). For en som liker å eksprimentere med dette, vil det å lukke øynene være en mulighet, for andre vil det å ha et bind for øynene være noe som forsterker følelsen av å utelykke en sans, for å forsterke de andre.

Synes alt dette høres spennende ut, jeg. Og de som er så heldige å møte en partner som er flink å spille ut disse sidene i den andre er da ikke hverken perverse eller rare av den grunn. Synes de er heldige, jeg.

Selvfølgelig så bør man vel ikke tvinge på andre slike preferanser, men jeg greier ikke å se det "perverse" i en slik setting.

Uff...dette minnet du nevnte hørtes lite hyggelig ut. Men har samtidig liten tro på at du vil møte kvinner som overfaller deg og prøver å binde deg fast. Hvis en jente skulle foreslå no slikt for deg en gang, så vil jeg foreslå at du heller forklarer henne hvorfor du ikke ønsker dette, enn å bli sint og skjelle henne ut.

Jeg ville blitt fryktelig lei meg ihvertfall hvis jeg foreslo dette som en liten lek og møtte en sint og aggressiv og forbanna mann istedetfor. Som ikke ville si hvorfor.

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 33

Mens hun niholder hendene dine over hodet ditt, så rir hun deg av all kraft, fordi hun får et kick av at du er passiv, og hun aktiv.

Nei, dette hadde ikke fungert for min del......TOTALT turnoff!!

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

At man har ulik smak behøver ikke bety at man er syk....

Forøvrig ville jeg aldri bundet noen jeg ikke kjente som hadde gitt meg nok hint til at jeg skjønte at det kunne være ok.

Bondage light er ikke så mye annerledes enn gutter og jenter som leker i skolegården "neiii, ikke ta meg *fnisfnis*"

Og bind for øynene er jo bare kjempebra! Så deilig å kunne være litt passiv en gang i blant, pluss at om man er sjenert er det lettere å vise seg frem.

Forøvrig skriker jeg fint lite, og ikke mer enn det som ville skjedd under vanlig sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...