Gjest Janna Skrevet 9. juni 2003 #1 Del Skrevet 9. juni 2003 Tips til nye anvendelsesmåter mottas med takk... (litt lei av gode gamle smijernseng med sprinkler) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 9. juni 2003 #2 Del Skrevet 9. juni 2003 Kanskje noe smart for å holde småtten på et sted når han begynner å krype og mamma er opptatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 9. juni 2003 #3 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg skriver bare her inne når han sover, så det blir ikke noe problem... Ååååja, du mente SÅNN opptatt! Seriøst, finnes det nye måter å bruke håndjern på? Hjernen min er blank. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amica Skrevet 9. juni 2003 #4 Del Skrevet 9. juni 2003 Bakbundet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #5 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg foreslår at du bytter ut håndjerna med håndledds- og evt ankelmansjetter i lær. Da blir mulighetene mye flere. F.eks stående med armene festet i taket, med spreder mellom anklene, en hånd festet til hver ankel osv. Om den bundne er jente er det heller ikke dumt å sitte på knærne med bundne hender under rumpa/bak knærne. Sårmar, tilgjengelig og uimotståelig!!! Bruk fantasien din, og få partneren til å bruke sin. Mulighetene er mange. Veldig mange. Kos dere!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 10. juni 2003 #6 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg foreslår at du bytter ut håndjerna med håndledds- og evt ankelmansjetter i lær. Da blir mulighetene mye flere. F.eks stående med armene festet i taket, med spreder mellom anklene, en hånd festet til hver ankel osv. Om den bundne er jente er det heller ikke dumt å sitte på knærne med bundne hender under rumpa/bak knærne. Sårmar, tilgjengelig og uimotståelig!!! Bruk fantasien din, og få partneren til å bruke sin. Mulighetene er mange. Veldig mange. Kos dere!!! Hmm......nå fikk du meg VIRKELIG til og glede meg til mannen min Kommer hjem fra jobb idag. Tror vi skal gå til innkjøp av slike ankelmansjetter. Hørtes morro ut........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andreas Skrevet 10. juni 2003 #7 Del Skrevet 10. juni 2003 En jente festet en gang armene mine (riktig nok med skjerf rundt hvert håndledd) til en krok (lampeoppheng) i taket, slik at jeg stod med armene strukket rett opp. Deretter sugde hun meg... Hele settingen var utrolig spennede og opphissende. Anbefales! Andreas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #8 Del Skrevet 10. juni 2003 Hmm......nå fikk du meg VIRKELIG til og glede meg til mannen min Kommer hjem fra jobb idag. Tror vi skal gå til innkjøp av slike ankelmansjetter. Hørtes morro ut........ Klart det er! Bruk fantasien og vis lyst og kjærlighet på så mange måter dere kan: Jeg hinter om isbiter og varme, eller hva med å spise is med varm sjokoladesaus av sin elskedes kropp?, myke fjær og lange negler. Husk også at etter hvert som dere kommer i siget vil flere sanseopplevelser endre karakter. Skummelt kan bli spennende, vondt kan bli godt, og omvendt. Kommunikasjon er alfa og omega. Særlig dersom den ene er passivisert. Med bind for øynene blir du eller din kjære enda mer obs på de sansene som er igjen, men husk at det kan være VELDIG skummelt å være bundet uten å kunne se. Jeg anbefaler ingen å henge eller strekkes med håndjern. Håndjern kan være skarpe og har svært liten flate mot huden. Resultatet er blåmerker og sovende kroppsdeler, kanskje varig skade :cry: Kjøp kvalitet når du først skal handle. Først når en føler seg trygg på at opphenget er sikkert våger en å miste fotfestet. En benspreder lages lett ved å kappe et kosteskaft i passe lengde og sette øyekroker i endene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 10. juni 2003 #9 Del Skrevet 10. juni 2003 Wow. :o Dette har du greie på, Revetispa. Takk takk. :D Hvor får man kjøpt sånne derre ankel- og håndleddsmansjetter i lær?... Er det billigst å lage selv kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #10 Del Skrevet 10. juni 2003 Ja, Revetispa, helt enig i alt du skriver. Hvis man har "vokst fra" håndjernene, er det mye bedre å prøve noe helt nytt i stedet for å finne nye anvendelser for dem. Og lærmasjetter er deilige å ha på - og du kan ha dem på så lenge du vil. Det virker som mange ikke tenker over at man kan bindes stående. Prøv litt forskjellig - noen ganger er det deilig å være strukket helt ut (i en stram X) - andre ganger er det deilig å kunne bevege leddene litt. Men husk at å bli løftet opp av gulvet kan vært tøft for skuldrene, så man må ta det forsiktig i starten. Det å ha bind forøynene når man er bundet er for viderekomne, ikke nybegynnere. Kanskje vente litt med det. Og husk - det må være skikkelig varmt i rommet. Begynner man å fyse når man er bundet stående (ja ellers også) forsvinner gleden raskt. Og hvis hun liker å bli bakbundet mens hun sitter på kne: hva med å binde albuene sammen? Hun blir rett og fin i ryggen og brystene presses fram. Vakkert. Hilsen mann i par der begge binder og bindes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #11 Del Skrevet 10. juni 2003 Wow. :o Dette har du greie på, Revetispa. Takk takk. :D Hvor får man kjøpt sånne derre ankel- og håndleddsmansjetter i lær?... Er det billigst å lage selv kanskje? Takk skal du ha, Vinga :D Jeg har bestemt meg for å være en god formidler av gleden ved SM-orientert lek hvor jeg enn beveger meg på nettet (uten å trenge meg på naturligvis). Det er dessvere alt for mange som er usikre og redde når de oppdager den sida av seg sjøl og/eller partneren. Det finnes massevis av butikker, både på nett og i de største byene som har leketøy av god kvalitet. Hvis du leter rundt finner du også oppskrifter/mønster for å lage sjøl. Her finner du en oversikt over de antakelig beste nettbutikkene. Hvis du har et gammelt liggeunderlag liggende kan du klippe det opp i passe bredde og langt nok til å gå godt og vel 2 ganger rundt leddet. Klipp det opp slik at du får to "tunger" i den ene enden og ei "tunge" på midten i den andre enden. Hver "tunge" skal være 1/3 av bredden på mansjetten. Lim på borrelås slik at du kan feste mansjetten. Hvis du er avansert kan du feste D-ringer (Skomakeren har slike) under borrelåsen slik at du har noe å feste i. Disse mansjettene er myke og behagelige, og passiviserer godt, men de må ikke brukes til å henge i. De revner lett, men det kan være en ide å prøve dem hvis du er usikker på om du kommer til å like leken. Kjøp for all del ikke slike tynne mansjett-etterlikninger i søtsuppefarger. De holder ikke, og koster nesten like mye som skikkelige saker. Og husk: Vær trygg på partneren din, og sørg for at partneren din er trygg på deg. Kommuniser, og lek av hjertens lyst!! ... og les innlegget til Gjest ovenfor. H*n har også mye å fare med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann 33 Skrevet 10. juni 2003 #12 Del Skrevet 10. juni 2003 Please.. Å binde noen er bare sykt, rett og slett sykt! Håper jeg aldri havner borti kvinnfolk som liker å binde. Jeg tror jeg rett og slett hadde gått amok og skadet den personen ganske allvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kinga Skrevet 10. juni 2003 #13 Del Skrevet 10. juni 2003 Klart det hadde vært sykt om det ikke skjedde frivillig, Mann 33. Men så lenge frivillighet og lyst er der: Hoppla! Bare bra. Vibeke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 10. juni 2003 #14 Del Skrevet 10. juni 2003 Please.. Å binde noen er bare sykt, rett og slett sykt! Håper jeg aldri havner borti kvinnfolk som liker å binde. Jeg tror jeg rett og slett hadde gått amok og skadet den personen ganske allvorlig. Det som er sykt er at du mener at andre er syke fordi de holder på med noe du ikke liker selv. Bondage/SM skal baseres på frivillighet, hvis ikke er det rette ordet å bruke vold eller misbruke en annen person! Bondage/SM mellom to som respekterer hverandre, og som tenner på en slik form for lek er det ikke noe galt med i det hele tatt. Som Vibeke sier, har begge lyst har man lov :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #15 Del Skrevet 10. juni 2003 Please.. Å binde noen er bare sykt, rett og slett sykt! Håper jeg aldri havner borti kvinnfolk som liker å binde. Jeg tror jeg rett og slett hadde gått amok og skadet den personen ganske allvorlig. Vi snakker om kos og kjærlighet her! Misjonærstillingen DET er bondage det!!! Men for å være 100% alvorlig: Mange oppfatter dette som sykt, også mange av oss som har et tenningsmønster som setter oss i bås. SM-båsen, homobåsen eller fetisjbåsen. Mange har store problemer med å akseptere seg sjøl. Mange er redd for å skade eller bli skadet. Sjøl brukte jeg mange år av mitt liv for å bli trygg på at jeg var sunn og frisk, med et allsidig, men ikke sykt tenningsmønster. Så Mann33: Jeg er mye mer redd for deg enn all verdens seriøse sadomasochister. Du uttrykker jo et ønske om å skade noen. DET driver ikke vi med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #16 Del Skrevet 10. juni 2003 Håper jeg aldri havner borti kvinnfolk som liker å binde. Kvinner som liker å binde liker å binde menn eller kvinner som liker å la seg binde. Du har intet å frykte, kjære deg. :blunke: :Klapper Mann33 på hodet mens jeg ser ned på ham og smiler: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 10. juni 2003 #17 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg synes ikke det er sykt å tenne på å bli bundet litt før sex... Eller binde, for den saks skyld.. Liker man tanken på å bare måtte underkaste seg/finne seg i alt som blir gjort med en seksuelt fordi en er bundet, er man da syk? Regner da med at normale, fornuftige mennesker avtaler noen kjøreregler på forhånd... F.eks et "stopp"-ord, og at f.eks det ikke er lov å benytte seg av andre åpninger enn den vanlige.. Osv.. Det er da ikke snakk om overgrep. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #18 Del Skrevet 10. juni 2003 Det er da ikke snakk om overgrep. Veldig viktig Vinga! For meg ville et overgrep i en slik situasjon være langt verre enn andre overgrep. Når en legger seg sjøl i hendene på partneren sin på denne måten må en ha tillit, massevis av tillit begge veger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. juni 2003 #19 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg synes ikke det er sykt å tenne på å bli bundet litt før sex... Eller binde, for den saks skyld.. Det høres jo litt søkt ut å drive med div. SM leker når man har en 4 mnd. gammel baby i huset Vinga. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2003 #20 Del Skrevet 10. juni 2003 Ikke verre enn å ha sex på andre måter Minnie, og ikke verre enn når en har tenåringer vegg i vegg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå