Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 28. september 2008 #1 Skrevet 28. september 2008 Hei dere! Jeg synes kjæresten min bruker litt mye tid på utseendet sitt og vil gjerne vite deres mening om dette. Om morgenen så tar det 2 timer før hun er ferdig, og dette er kun tiden hun bruker på badet. Jeg kan jo se en hel spillefilm på den tiden! I tillegg så børster hun håret hvert eneste ledige øyeblikk hun har, og kan nesten ikke gå hjemmefra uten rettetang. Til og med etter at vi har hatt heftig sex, må hun ut på badet og fikse på sminken og håret sitt fordi hun tror hun ser så fæl ut. Hun ser jo selvfølgelig fantastisk ut til enhver tid, men synes dere ikke hun går litt for langt?
Xtend Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Typisk kvinnfolk! Tror ikke det er så mye å gjøre med det. Sliter litt med det samme selv, hvis kona bruker for mye tid på badet før vi f. eks. skal ut en tur, så går jeg bare, da kommer hun fort løpende etter.
Chianty Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 nei det er nok bare slik noen er. Selv bruker jeg 10 minutter, er som regel ute av døra før mannen HOHO
AnetteR Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 I vennegjengen til mannen min klager de fleste over at kona/kjæresten bruker for mye tid på å pynte seg, mens en handfull gjerne synes kona kunne tatt litt vare på seg selv. Ingen er fornøyde... Bare slapp av du, de fleste jenter er mer forfengelige i begynnelsen av forholdet og når de er yngre. Du skal ikke se bort fra at du snart sitter og irriterer deg over at hun barberer leggene for skjeldent, og går rundt i den slitte, gamle joggebuksa alt for ofte. Men det med tid på badet og presishet er jeg enig i - dette bør man ha kommunikasjon om i et forhold. Her i huset er det mitt ansvar å starte tidlig nok til å være klar til vi må ut av døra. Og jeg har "installert" et sminkebord på soverommet, slik at når jeg er ferdig med dusj er badet ledig for han.
Gjest Tigress Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Eg synest det høyrest litt nevrotisk ut, eg. 2 timer på badet kvar dag - kor ille er utgangspunktet?
Nabodama Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Eg synest det høyrest litt nevrotisk ut, eg. 2 timer på badet kvar dag - kor ille er utgangspunktet? Godt spørsmål
Nabodama Skrevet 28. september 2008 #7 Skrevet 28. september 2008 Hei dere! Jeg synes kjæresten min bruker litt mye tid på utseendet sitt og vil gjerne vite deres mening om dette. Om morgenen så tar det 2 timer før hun er ferdig, og dette er kun tiden hun bruker på badet. Jeg kan jo se en hel spillefilm på den tiden! I tillegg så børster hun håret hvert eneste ledige øyeblikk hun har, og kan nesten ikke gå hjemmefra uten rettetang. Til og med etter at vi har hatt heftig sex, må hun ut på badet og fikse på sminken og håret sitt fordi hun tror hun ser så fæl ut. Hun ser jo selvfølgelig fantastisk ut til enhver tid, men synes dere ikke hun går litt for langt? Det var veldig til fokus på utseendet til enhver tid ja. Står hun opp slik at hun har 2 timer til rådighet om morgenen før jobb/skole også? Tror jeg bruker max 10 min på badet om morgenen, dusj, sminke, hår. Men jeg har lettvindt hår, bare å dra gjennom det med fingrene. Skal hun vaske og slette håret om morgenen, tar det vel tid.
prinsesseBea Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Jeg er slik at jeg bruker lett timesvis på badet, ikke fordi jeg er så fryktelig å se på ellers, men fordi det føles godt. dusj,smøre inn med lotions, sminke seg, fikse hår, velge antrekk- ting tar tid, spesielt når det er vanskelig å finne ut hva man skal ha på seg, og tilpasse sminke og hår til dette... Mannen min pleier gi meg et klokkeslett å forholde meg til- hvis jeg ikke er ferdig på f.eks 40 minutter, da går han. Og han overholder alltid det han sier,så nytter ikke mase om 2 minutter til. Men han setter også pris på at jeg pynter meg og vil se best mulig ut for han, er bedre å være forfengelig enn å gi faen
Gjest Tigress Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 [...] er bedre å være forfengelig enn å gi faen Det er vi vel samde i, men alt med måte?
Annikken Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 Her er det motsatt... ok, jeg kan bruke 1 time på badet inkludert alt fra dusj til fikse hår og sminke, om vi skal ut eller noe. (Om morgenen bruker jeg kanskje 10-15 min på badet.) MEN - uansett om han bare skal dusje, pusse tenna og ordne håret så er han ALLTID treigere enn meg... bare for å komme med litt motvekt... Altså, det er ikke HVA man skal gjøre men hvor lang tid man bruker på det. Klarer hun kanskje komprimere det ned til 1 time så er det jo på en måte greit. Men 2 timer synes jeg er for mange % å bruke av døgnet til å stæsje seg. Men som noen her sier - hadde hun sett ut som en slask hadde det sikkert vært andre veien som var galt Nå kjenner jo ikke jeg denne jenta, men kanskje hun bare vil pynte seg skikkelig for deg? Uansett vil jeg tro det kommer til å avta med tida... det gjør det alltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå