Salt Skrevet 9. juni 2003 #1 Del Skrevet 9. juni 2003 Nå sitter jeg her med en tom boks med C- vitaminer og konkluderer i at det er på tide at jeg tar dette her med vitaminer, mineraler, fettsyrer osv. litt mer på alvor. Nå skal jeg begynne å ta vitaminene mine hver morgen ( så lenge det varer :oops: ) Uansett, jeg er litt i tvil om hva jeg bør velge, det er jo så utrolig stort utvalg der ute. Jeg er ikke særlig glad i fisk, så jeg bør nok ta tran eller noe sånt. Er i tillegg på slankern, så kanskje det er et eller annet jeg bør ta tilskudd av i den sammenheng hvis det er noe jeg ikke får i meg nok av naturlig. Håret mitt har begynt å bli litt slapt og livløst, så B- vitaminer bør jeg vel også tenke på.....jeg blir gal av dette her! Er det noen av dere som har noe dere vil anbefale, slik at jeg får i meg alt jeg trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady-M Skrevet 10. juni 2003 #2 Del Skrevet 10. juni 2003 Hvis en ikke får i seg nok vitaminer gjennom maten, bør en ta multivitamin + Omega3. Har du tørt og tynt hår kan du ta ekstra B-vitamin. Selv bruker jeg Panto-3 (B-vitamin) i perioder hvor håret er livløst, funker kjempebra. Multivitamin-tabletter inneholder også viktige mineraler osv. Spør i helsekosten, så finner de det som passer for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 12. juni 2003 #3 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg bruker Basic fra Møller's som inneholder vitaminer, mineraler og omega-3. Den inneholder 28 dagsdoser og du skal ta to forskjellige kapsler hver dag. Er godt fornøyd med denne selv og det er samboeren også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 12. juni 2003 #4 Del Skrevet 12. juni 2003 Velg faglig om ernæring på venstre siden så finner du masse info om vitaminer og kosttilskudd: http://www.dinkost.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 13. juni 2003 #5 Del Skrevet 13. juni 2003 slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå