Salt Skrevet 9. juni 2003 #1 Skrevet 9. juni 2003 Nå sitter jeg her med en tom boks med C- vitaminer og konkluderer i at det er på tide at jeg tar dette her med vitaminer, mineraler, fettsyrer osv. litt mer på alvor. Nå skal jeg begynne å ta vitaminene mine hver morgen ( så lenge det varer :oops: ) Uansett, jeg er litt i tvil om hva jeg bør velge, det er jo så utrolig stort utvalg der ute. Jeg er ikke særlig glad i fisk, så jeg bør nok ta tran eller noe sånt. Er i tillegg på slankern, så kanskje det er et eller annet jeg bør ta tilskudd av i den sammenheng hvis det er noe jeg ikke får i meg nok av naturlig. Håret mitt har begynt å bli litt slapt og livløst, så B- vitaminer bør jeg vel også tenke på.....jeg blir gal av dette her! Er det noen av dere som har noe dere vil anbefale, slik at jeg får i meg alt jeg trenger?
Gjest Lady-M Skrevet 10. juni 2003 #2 Skrevet 10. juni 2003 Hvis en ikke får i seg nok vitaminer gjennom maten, bør en ta multivitamin + Omega3. Har du tørt og tynt hår kan du ta ekstra B-vitamin. Selv bruker jeg Panto-3 (B-vitamin) i perioder hvor håret er livløst, funker kjempebra. Multivitamin-tabletter inneholder også viktige mineraler osv. Spør i helsekosten, så finner de det som passer for deg.
Musemor Skrevet 12. juni 2003 #3 Skrevet 12. juni 2003 Jeg bruker Basic fra Møller's som inneholder vitaminer, mineraler og omega-3. Den inneholder 28 dagsdoser og du skal ta to forskjellige kapsler hver dag. Er godt fornøyd med denne selv og det er samboeren også.
Englepusen Skrevet 12. juni 2003 #4 Skrevet 12. juni 2003 Velg faglig om ernæring på venstre siden så finner du masse info om vitaminer og kosttilskudd: http://www.dinkost.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå