Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, vet ikke om jeg har "grunn" nok til å være sur eller ei.

Saken er: Jeg har en kjæreste, ikke samboer. Ringte til ham i går, og spurte om vi skulle finne på noe sammen om kvelden. Han var helt med på det, og vi planla både når, hvilken film vi skulle se osv.

Et par timer senere ringer han meg (merker han kvier seg litt), der har forteller at han har fått telefon i fra en kamerat om å finne på noe. Han hadde visst ikke sett ham på lang tid. Men det var bare hvis jeg syns det var greit, og jeg sa ja. Han skulle kontakte meg når ham var på vei hjem, noe han ikke gjorde. Vi planla også at dagen etterpå (i dag) skulle være "vår dag", enten bare oss to eller sammen med noen andre. Viktigste var at han var sammen med meg, sa han.

Dagen etterpå (i dag) ringer han meg å spør om jeg vil være med på pokerkveld med han og et par gutter. Jeg svarer tvert nei, det er jeg ikke interessert i. Han spør hva jeg skal gjøre, men jeg sier jeg tar det på sikt. Endte med at jeg sovna hjemme, og sitter her fortsatt. Sa han skulle ta kontakt med meg etterpå, men vet ikke hvor sent det vil bli, og heller ikke om han faktisk tar kontakt.

Har jeg grunn til å bli sur? Jeg er nemlig skikkelig furten akkurat nå. :S Føler meg så nedprioritert. Føler meg som en kjedelig person, siden han prioriterer andre foran meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner du er furten..! Jeg hadde tenkt:- Drit og dra din løk... og så hadde jeg ringt noen veninner og funnet på noe på egenhånd. Hadde ikke orket å vente på kontakt fra en person som nedprioriterte meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...