Gjest Gjest_sofie_* Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Synes ikke det er helt enkelt å finne ut av hvilken jeg skal bruke, er så mangen at jeg nesten blir svimmel. Har nå trykket meg gjennom utallige sider som avslører det ene tilbudet bedre enn det andre, og det blir bare vanskeligere å bestemme seg. Ser etter mineralsminke (Bare minerals) Clarins, Decleor og Guinot. Kan noen anbefale en butikk med et "godt rykte" ? Takk!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg har handla Id sminke fra beauty_usa, var med på auksjon og fikk sånt get started kit for 200 kroner, foundation 9 gr for 100 kroner:) Åsså har jeg handla decleor fra live4beauty...Kjempe fornøyd jeg isåfall=)
tante fiolett Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg har brukt f.eks Jenny Skincare, Skindepot og Skincare Avenue, er veldig fornøyd med både priser og kjapp forsendelse derfra. Har ikke kjøpt de merkene du nevner, men de har ganske bra utvalg i flere merker, så ta en titt
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #5 Skrevet 1. oktober 2008 Prettyskin4less, skinlady2 og midwest skincare er bra.
Gjest Pupsilure Skrevet 1. oktober 2008 #7 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg pleier å handle hos den som har det jeg skal kjøpe billigst jeg Ser selvsagt an butikken, har de solgt lite, eller har dårlig feedback score, handler jeg ikke der. Når jeg har funnet et produkt i en butikk jeg skal ha, går jeg inn og ser hva annet de har, og kjøper kanskje noe mer derfra. Har vært 100 % med alle jeg har handlet kosmetikk fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå