Gjest m Skrevet 8. oktober 2008 #21 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg lurer på hvor det ble av trådstarter til dette tema. Ikke en eneste kommentar. Lurer på at det er Pastor Knut i forkledning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastor Knut Skrevet 8. oktober 2008 #22 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg lurer på hvor det ble av trådstarter til dette tema. Ikke en eneste kommentar. Lurer på at det er Pastor Knut i forkledning. Det siste kan jeg avkrefte umiddelbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 8. oktober 2008 #23 Del Skrevet 8. oktober 2008 Tråden er ryddet /Furstina (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2008 #24 Del Skrevet 8. oktober 2008 Dette er så dumt som det går an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastor Knut Skrevet 9. oktober 2008 #25 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dette er så dumt som det går an. "Dette" hva da? Dette at du skriver i tråden eller dette andre skriver i tråden? Uansett må du forklare hva som er dumt, for ikke selv å fremstå dum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå