Gjest satt Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 1)Jeg har bestilt tur med Ryanair, og fikk nå mail hvor jeg står registrert som Mr, men jeg er ingen Mr, jeg er Mrs. Må jeg endre det, og i så fall hvordan gjør jeg det? 2)Videre har jeg bestilt airpost check in. Har jeg forsått det rett hvis det da betyr at jeg viser frem pass og oppgir confirmationnr. ved skranken på Torp? Trenger jeg ikke å ha med meg noen papirbekreftelse? 3)Vedr. håndbagasje, så har jeg forstått at denne ikke skal være over 10 kilo (reiser uten annen bagasje). Betyr det at taxfreehandling skal inkluderes i håndbagasjen? 4)Jeg har ikke reservert noe sete. Hvordan skjer ombordstigningen da? Får vi boardingkort med anvist seteplass? 5)Er det noe som er spesielt for Ryanair som jeg burde tenke på? På forhånd takk for svar.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 1)Jeg har bestilt tur med Ryanair, og fikk nå mail hvor jeg står registrert som Mr, men jeg er ingen Mr, jeg er Mrs. Må jeg endre det, og i så fall hvordan gjør jeg det? Jeg tror jeg ville bare gjort meg dum på flyplassen om de sa noe om det... tror ikke det har så mye å si. hvis ikke, hvis det ikke går an å forandre det online, kan du jo sende en mail om det hvor du oppgir reservasjonsnr ditt og om de kan forandre det.. 2)Videre har jeg bestilt airpost check in. Har jeg forsått det rett hvis det da betyr at jeg viser frem pass og oppgir confirmationnr. ved skranken på Torp? Trenger jeg ikke å ha med meg noen papirbekreftelse? Airport check in mener du? Da skal du ha med reservasjonen din som du antakeligvis har fått på mail? 3)Vedr. håndbagasje, så har jeg forstått at denne ikke skal være over 10 kilo (reiser uten annen bagasje). Betyr det at taxfreehandling skal inkluderes i håndbagasjen? Taxfree kommer utenom... 4)Jeg har ikke reservert noe sete. Hvordan skjer ombordstigningen da? Får vi boardingkort med anvist seteplass? Du får boarding kort med seteplass når du sjekker inn i skranken. 5)Er det noe som er spesielt for Ryanair som jeg burde tenke på? Skulle si at man kan kun ha med 15 kilo baggasje, og at de er vellldig nøye på det, men siden du ikke reiser med baggasje trenger du jo ikke å tenke på det! Ellers, må du være nøye med å sjekke inn før 40 min. før avgang, hvis ikke mister du billetten din! Har ei venninne som måtte kjøpe ny flybillett med et annet selskap fordi hun kom 3 min. for sent til skranken...! På forhånd takk for svar.
Gjest satt Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Takk for svar gjest. Da skal vi være ute i god tid før de 40 minuttene. Hvordan kan jeg selv endre noen av opplysningene mine på nett? Jeg kikket på siden deres før før jeg postet spørsmålene mine her, men fant ingen innlogging. Jeg er fremdeles litt usikker på det med tax free kvota i forhold til håndbagasje. I bekreftelsen jeg fikk på mail står dette: CABIN BAGGAGE - Strictly one item of cabin baggage per passenger (excluding infants) weighing up to 10kg with maximum dimensions of 55cm x 40cm x 20cm is permitted (handbag, briefcase, laptops, duty free etc must be carried within your permitted 1 piece of cabin baggage). Synes du Ryanair er ok å reise med?
Puserjenta Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Da vi reiste var det ikke plassanvisning på boarding kortet, det er bare førstemann til mølla. Tax free kjøpte vi på torp da vi kom hjem, ingen stress
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå