Skade Skrevet 9. oktober 2008 #62 Skrevet 9. oktober 2008 Disneyskjokoladen og Soho var jo fantastisk godt! Og Bugg... Den var jo god...
LekeHusmor Skrevet 9. oktober 2008 #63 Skrevet 9. oktober 2008 Jeg savner Logo-isen til hjemis. Orange, myk-aktig saftis med gul sitron-saftis i midten..bare at den var så myk liksom savner også den lille pakken med "drops" som pleide å være i TV-godt posene.. hva het de igjen.. Tusenfryd? :klø: det røde var best!! Og så savner jeg de gamle vingummi-bjørnene som pleide å være i smågodt hyllene. De var større, og litt "hardere" liksom.. og så var den en svart som smakte solbær
Gjest Caya Skrevet 9. oktober 2008 #64 Skrevet 9. oktober 2008 De fleste godtetingene jeg savner er potetgull/snacks. OL-ringer, Anywhere og Easy Chips savnes fælt.
Grønt blad Skrevet 10. oktober 2008 #65 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg savner Melkesjokolade med kokos. Den var så utrolig god!
Gjest angelli Skrevet 13. oktober 2008 #66 Skrevet 13. oktober 2008 Den derre appelsinsjokoladen...kan man få kjøpt den noe sted? Ei jeg kjenner nevnte at hun trodde den var til salg i jula????
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #67 Skrevet 13. oktober 2008 Mintgreiene fra Brynhild som var hvite og hadde skriften kiss me og I love you på, og fra Nidar som hadde runde flate slike med farger og mer forskjellig skrift..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå