Gå til innhold

Godteri som savnes

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg savner de myke tyrkisk pepper pastillene!!!!! så gode. en stund siden de sluttet å selge.. noen som vet hvor de er å få kjøpt?

hvis de ikke har gått helt ut av produksjon da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disneysjokoladen, ja! Jeg også spiste rundt figuren! :ler:

Finger-isen var også en slager! *mimre*

Skrevet

Blues

Freias svar på stratosbar. Med litt mørkere sjokolade... *snufs*

Skrevet

Salte ufoer!! Jeg hadde et påskeegg med salte ufoer i, det finner jeg frem hver påske og lukten sitter forsatt!!! Det lukter rett og slett sånn salte ufoer smakte!

Jeg savner også disney sjokoladen!! *mimre* Spiste også rundt figuren!! :fnise::fnise:

Noen som husker crystall pepsi?? Den har jeg tenkt på mange ganger!!

Skrevet
Jeg har også noen ønsker om godteri som burde bli funnet opp: Kindersjokolade i bar-form. større og feitere! I japp-størrelse og form. Ahh.. kindersjokolade <3

Du har jo Maxi-Kinder da? Den er jo ikke helt jappstørrelse, men kjøper du en sekspakk så har du vel nok? :)

Kinderegg er forresten sesongvare i Tyskland, de selges ikke om sommeren. Da selger de noe de kaller Joy, som spises med skje (som også kommer med figur).

Det burde Nidar tenke på også, og få relansert Soho!

Skrevet
Blues

Freias svar på stratosbar. Med litt mørkere sjokolade... *snufs*

Blues ja...

Husket ikke hva den het, men var en knallgod litt mørkere porøs sjokolade. *sukk*

Hvorfor må sånne ting forsvinne?

Og hva med disse peppermyntedropsene med noen ord på? Var standard kino-godis for meg, men borte er de...

Skrevet
Kinderegg er forresten sesongvare i Tyskland, de selges ikke om sommeren. Da selger de noe de kaller Joy, som spises med skje (som også kommer med figur).

Det burde Nidar tenke på også, og få relansert Soho!

Joy selger de her også.. Jeg liker IKKE det egget like godt som det normale.. Nam. Kinder.

Og ja, blues!!! Den savner jeg!

Skrevet

Blues! :grine: Den var god den! *Var veldig glad i mange sjokolader som er borte jeg. :sjenert: Lurer meg på om jeg er sær i kosten? :ler: *

Skrevet

Gul Fishermans friend - Den med anis/lakrissmak.

Jaja, fremdeles kan man være heldig å finne den i hver sjuende narvesen, men alle dagligvarer og sånn har bare stripete sukkerfrie bastarder. Hvorfoe selger de ikke den besteste varianten tro?

Du? Hallo?! Du med kindereggbar, ja! Du har ikke prøvd å feste fire sånne små kindersnopolader sammen, med et gummistrikk eller lakrissnøre ellerno? :)

Skrevet

Hm....ser mange savner salte ufo, hvordan var de igjen? Husker ikke hva det er.

Ellers så savner jeg de originale sure føtter, de var mye mindre og mye surere enn dem man får tak i nå!

Skrevet
Hm....ser mange savner salte ufo, hvordan var de igjen? Husker ikke hva det er.

Det var sånne runde, salte drops i ganske små, gule poser.

Husker de hadde de i flykoffertene man fikk kjøpe før.

Skrevet
En ting som jeg savner er faktisk Sweet mint - den tyggisen som var formet som en bon bon..

Noen som husker den?

Å ja, husker SweetMint! Veldig gode. Av andre godterier fra den tiden savner jeg kuletyggis og Isbre. Og ekte, trekantet Vick i esker.

Skrevet
Tyrkisk pepper-is :sikle:

Hjem-is selger sånn is. Kjempegod!

Skrevet
Salte ufoer!! Jeg hadde et påskeegg med salte ufoer i, det finner jeg frem hver påske og lukten sitter forsatt!!! Det lukter rett og slett sånn salte ufoer smakte!

Jeg savner også disney sjokoladen!! *mimre* Spiste også rundt figuren!! :fnise::fnise:

Noen som husker crystall pepsi?? Den har jeg tenkt på mange ganger!!

Jeg husker crystall pepsi...jeg savner den litt, tenker på den støtt..

Skrevet
Banana skids selger de på Svinesund, hehe... Kjøpte masse, masse av de sist jeg var der :)

Åååååå, da må jeg ta meg en tur til Sverige snart! Så fett!!!

Skrevet
mmmm salte ufo..

En ting som jeg savner er faktisk Sweet mint - den tyggisen som var formet som en bon bon..

Noen som husker den?

Sweet Mint, den beste tyggisen noensinne, og det triste er at den forsvant fra markedet fordi maskinen som laget den gikk i stykker...

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Gjesten_*
Skrevet

Nå som jeg fant denne posten ble jeg opphengt i hva en ting heter! Det var en 3-pack med dropsesker. Hver eske hadde bilde av et insekt i Bonbon-stil (men jeg tror ikke det var bonbon...) Den ene esken inneholdt myke drops med lakrissmak, en med myke drops med fruktsmak og en siste med noe annet. kanskje harde drops? MÅ vite hva denne heter, og om den fortsatt selges noen plass?

Skrevet

Det er en eneste ting jeg savner, og det er SOHO-SJOKOLADEN! Til gjengjeld savner jeg den dypt...

Skrevet
Det er en eneste ting jeg savner, og det er SOHO-SJOKOLADEN! Til gjengjeld savner jeg den dypt...

Jeg også. Den sjokoladen var fantastisk god og skulle virkelig ønske den kom tilbake... :sjenert:

Skrevet

Appelsinn sjokoladen, salte snører, salte ufo, de små hariboposene med salte myke lakris figurer i og bugg savner jeg.

Salte snører er det største savnet. Skjønner ikke hvorfor de forsvant

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...