Meaty Skrevet 28. september 2008 #21 Skrevet 28. september 2008 OK, jeg gir meg, var bare det mine markedsføringsforelesere sa. Studerer forresten i Trondheim, så regnet med at de visste hva de snakket om (han ene hadde til og med jobbet for dem). Jeg har også hørt forklaringen om at yoghurten ble så fort sur i sommervarmen. Da måtte jo butikkene kaste masse varer som Nidar var nødt til å kreditere. Sånt lønner seg ikke i lengden. Men sjokoladen var jo kjempegod, skulle ønske de kunne solgt den som sesongvare om vinteren. I butikkjeden jeg jobber selger vi kokos- og sjokoladeboller bare i vinterhalvåret, siden de blir seige og ekle om sommeren.
Gjest _Leela_ Skrevet 28. september 2008 #22 Skrevet 28. september 2008 Savner appelsinsjokoladen, den som var formet som appelsin med sjokoladebåter og pakket inn i oransje papir. Den var fantastisk god. Kan også leve med appelsinsjokoladekulene til Lindt, men de finner jeg ikke her i landet. Er egentlig et par ting jeg savner fra min tid i utlandet.
Meaty Skrevet 28. september 2008 #23 Skrevet 28. september 2008 Savner appelsinsjokoladen, den som var formet som appelsin med sjokoladebåter og pakket inn i oransje papir. Den var fantastisk god. Mmmmm, Terry's chocolate orange! Finnes i mange varianter i UK, med mørk sjokolade, med crisp, med mint osv. Og til og med som bar, kjekt for da slipper man å kjøpe (og spise) en hel appelsin!
Kick Skrevet 28. september 2008 #24 Skrevet 28. september 2008 Salte UFO *Lakrisjunkie* Shio med fersken, finnes den noen steder eller er den helt ute?
MarianneE Skrevet 28. september 2008 #25 Skrevet 28. september 2008 Savner appelsinsjokoladen, den som var formet som appelsin med sjokoladebåter og pakket inn i oransje papir. Den var fantastisk god. Shio med fersken, og SNACK PACK!
Saeria Skrevet 28. september 2008 #26 Skrevet 28. september 2008 Savner appelsinsjokoladen, den som var formet som appelsin med sjokoladebåter og pakket inn i oransje papir. Den var fantastisk god. Kan også leve med appelsinsjokoladekulene til Lindt, men de finner jeg ikke her i landet. Er egentlig et par ting jeg savner fra min tid i utlandet. Ja, den var NAM den! Savner også Soho! Jeg elsket den syrlige smaken i youghurtfyllet!
Marikke Skrevet 28. september 2008 #27 Skrevet 28. september 2008 Jeg savner Splitt-isen. Savner den veldig. *lengte*
Bomullstrusa Skrevet 28. september 2008 #28 Skrevet 28. september 2008 (endret) Salte UFO *Lakrisjunkie* Shio med fersken, finnes den noen steder eller er den helt ute? Åh,akkurat de samme som meg! SAVNER virlkelig Salte UFO.. Kjenner en horde av andre som også gjør det, så den burde kommet tilbake i godtehyllen igjen. Mitt faste kinogodt hele barndommen Endret 28. september 2008 av Smulan
Bomullstrusa Skrevet 28. september 2008 #29 Skrevet 28. september 2008 Jeg likte aldri Soho-sjokoladen, men skjønner nå at jeg sikkert bare var uheldig med den. Husker at den smakte sur melk; at jeg ikke klarte å spise hele.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #30 Skrevet 29. september 2008 Kom over denne siden. Det ser nok ikke ut som det blir noen relansering
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #31 Skrevet 29. september 2008 jeg savner Finger-isen!! Den røde bringebær saftisen som hadde opp en tommel..... Den savner jeg også!!!Skjønner ikke hvorfor finger´n isen bare ble borte,den var jo kjempegod. Savner Salmiakki fra Fazer.
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #33 Skrevet 29. september 2008 Lakris smurf og lakris HubaBuba.
Ambriel Skrevet 29. september 2008 #35 Skrevet 29. september 2008 Jeg savner Disney sjokoladen som hadde en disneyfigur av hvit sjokolade i midten
Christal Skrevet 29. september 2008 #36 Skrevet 29. september 2008 mmmm salte ufo.. En ting som jeg savner er faktisk Sweet mint - den tyggisen som var formet som en bon bon.. Noen som husker den?
Grønt blad Skrevet 29. september 2008 #37 Skrevet 29. september 2008 Jeg savner salte Snører, som hadde blå pakning. De er borte nå...
Småkjekset Skrevet 29. september 2008 #38 Skrevet 29. september 2008 Jeg savner Disney sjokoladen som hadde en disneyfigur av hvit sjokolade i midten Åja!! Den var bare så herlig Husket at jeg spiste rundt figuren, fordi det var den beste delen
Gjest Reka Skrevet 29. september 2008 #39 Skrevet 29. september 2008 Jeg savner Disney sjokoladen som hadde en disneyfigur av hvit sjokolade i midten Ja Nå fikk jeg lyst på sjokolade!
vilja Skrevet 29. september 2008 #40 Skrevet 29. september 2008 Ja, salte lakrissnører. Mmmmmmmmm, og så slike svarte salte dødningehoder. Kom over dem igjen, men da hadde de fått en annen smak enn hva de hadde i barndommen. Banana split har de her også. På kinoen. Kjempe god å blande hokceypulver sammen med det. :) -Husker at jeg rodde på nærbutikken for å kjøpe salte svarte dødningehoder . (Det var gaaaanske langt å ro. Det er det nå også.) Hehehe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå