camilla* Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Datteren min har gått i kirkens barnekor. nå er jentene så store at de har valgt å starte et ungdomskor. Men da fikk lederen et problem (siden hun kun har drevet barnekor) Hvilke sanger skal de synge? Nå har hun spurt oss foreldre om forslag til sanger. Og jeg igjen spør dere. Vet dere om noen sanger med litt fart i, som de kan synge ? Både med og uten kristent innhold. Helst noe med litt fart i. Både norsk og engelsk.
Grønt blad Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 (endret) Jeg har aldri sunget i kor selv, men har hørt på noen ungdomskor i kirken. Er det band i kirken? Er det både gutter og jenter? Hvor gamle er de ca? Hvor mange er de? Kyrie eleison (som ) Har hørt denne sangen av et ungdomskor (de startet med det som er ca 1 min ut i klippet fra Youtube). Det var utrolig bra, og han som hadde stemmen som Jesus hadde en utrolig nydelig, kraftig stemme. Joyful joyful Oh Happy day Andre sanger fra Sister act (2). Gabriellas song Kommer ikke på mer akkurat nå... Endret 28. september 2008 av Grønt blad
Grønt blad Skrevet 28. september 2008 #3 Skrevet 28. september 2008 Skien Kirke har et Ungdomskantori som synger en annen type sanger, og de er veldig flinke. Kommer ikke på noe de synger akkurat nå, men du kan jo ta kontakt med dirigenten Ellen Boklund. Hun kan sikkert gi noen tips.
sebra Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 jeg synes when doves cry er utrolig vakker sang. den synger vel ett kor i romeo og juliet?hvis ikke jeg har bomma helt på filmen nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå