Gå til innhold

Hotellstandard

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere blir påspandert en tur, forventer dere da bra hotellstandard, eller blir dere takknemlige for hva som helst, siden det er gratis? Har en venninne som ble tatt med på Londontur av en fyr som takk for noe hun hadde hjulpet ham med. Men hun ble kjempeskuffet over at hotellet var veldig enkelt b&b. Han har nemlig god råd, og han hadde bodd der på et fint designhotell tidligere. Hva synes dere? Jeg tenker litt sånn: hvis jeg skulle spandert på andre ville jeg bare gjort det om jeg kunne gitt god standard. Men hvis jeg ble påspandert selv skulle det veldig mye til før jeg hadde klaget på standarden.

Har aldri vært i den situasjonen at jeg verken har spandert eller blitt påspandert hotell, da. Men de gangene jeg har bestilt sammen med andre, har jeg vært litt nøyere med å sjekke ut hotell på forhånd. Vil ikke at de andre skal bli misfornøyd, men for egen del er jeg fornøyd med enkel standard.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvis dere blir påspandert en tur, forventer dere da bra hotellstandard, eller blir dere takknemlige for hva som helst, siden det er gratis? Har en venninne som ble tatt med på Londontur av en fyr som takk for noe hun hadde hjulpet ham med. Men hun ble kjempeskuffet over at hotellet var veldig enkelt b&b. Han har nemlig god råd, og han hadde bodd der på et fint designhotell tidligere. Hva synes dere? Jeg tenker litt sånn: hvis jeg skulle spandert på andre ville jeg bare gjort det om jeg kunne gitt god standard. Men hvis jeg ble påspandert selv skulle det veldig mye til før jeg hadde klaget på standarden.

Har aldri vært i den situasjonen at jeg verken har spandert eller blitt påspandert hotell, da. Men de gangene jeg har bestilt sammen med andre, har jeg vært litt nøyere med å sjekke ut hotell på forhånd. Vil ikke at de andre skal bli misfornøyd, men for egen del er jeg fornøyd med enkel standard.

Veldig enig med deg!

Jeg liker ikke å bli spandert på... Hvis jeg av en eller annen grunn godtok å bli spandert på, ville jeg sett hotellet før det ble bestilt. Jeg vil alltid se på bilder fra og lese omtaler om et hotell som virker interessant. Kunne godt foreslått å legge noen penger i det jeg også, for å oppgradere standarden litt.

En hotellweekend med kjæresten i Norge kan jeg godt betale litt for, for å få en romantisk opplevelse på hotellet.

Men skal jeg til utlandet er det oftest for å se meg rundt utenfor hotellet, og da kan standarden godt være veldig enkel. Så lenge det er rent der, og har eget bad så er jeg fornøyd...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...