aimee Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Når jeg har fått spa-manicure, blir jeg alltid smørt inn i en deilig håndpeeling helt opp til albuen. Hvor i all verden kan jeg få tak i det? Jeg har søkt på masse på nettet, men finner ingenting. Forslag anyone?
Gjest Pupsilure Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg bruker en som heter SOFT peeling oil. Den er veldig god! Men jeg vet dessverre ikke hvor du får tak i den, da jeg har kjøpt den inn til hudpleiesalongen jeg hadde.... Jeg har kjøpt den hos Thorsen as. Jeg har prøvd flere gode peelinger til hendene. Prøv en vanlig peeling for kroppen
aimee Skrevet 27. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2008 Ja, de er så deilige de man får på salongene! Neste gang skal jeg også kjøpe når jeg først er der. Ble nesten litt flau nå, siden jeg ikke har tenkt på å bruke vanlig kroppspeeling tidligere..
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #4 Skrevet 28. september 2008 Jeg har en kjempedeilig håndpeeling fra merket OPI! Den kjøpte jeg på en hudpleiesalong sammen med en neglbåndsolje. Fant ikke akkurat den jeg har, men fant noen andre på lookfantastic.com!
Adina Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 alessandro hands up! kjøpte jeg av hudpleier, men fant den til halv pris på gardermoen. det er en god håndpeeling
Gjest Cathena Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Elizabeth Arden har en i sin Green Tea serie, den er veldig god. Når du skrubber og kommer i kontakt med vann blir perlene i den varm, kjempe deilig og hendene blir såååå myke etterpå.
Gjest Gjest_Nina90_* Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg vet at det er mange som bruker mye penger på håndpeeling, men jeg har et lite tips som er kjempe billig og som alle kan bruke og som fungerer veldig bra! Ta omtrent en t skjee med sukker i håndflaten din, ta litt flytende håndsåpe og massere det inn i hendene og skyll av med lunket vann! Men hvis dere foretrekker produkter er det helt greit!
Gjest Mea Culpa Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) Sukker/salt og olje fungerer veldig bra. Får silkemyke hender av det. Endret 5. oktober 2008 av Mea Culpa
Gjest ida_c Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Art Deco har en helt nydelig en til både hender og føtter. Den til hendene lukter sommer/kokos og hendene blir silkemyke etterpå. Koster ca 200 og får kjøpt på parfymeri.
^me^ Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 the bodyshop har: http://www.thebodyshop-usa.com/bodyshop/br...tId=prod6110005
aimee Skrevet 7. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 7. oktober 2008 Det er helt utrolig at jeg har klart å unngå håndpeeling, nå virker det jo som om det finnes overalt Tusen takk for alle svar!
Bloggerina Skrevet 7. oktober 2008 #12 Skrevet 7. oktober 2008 Denne her fra creative er nydelig creative solar manikyr Den lukter mandelolje, og gir fukt samtidig som den skrubber godt. liker du ikke mandelolje, er også denne supergod Creative scrub. Gir også fukt. Helt nydelig de skrubbene der
aimee Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter #13 Skrevet 8. oktober 2008 Denne her fra creative er nydelig creative solar manikyr Den lukter mandelolje, og gir fukt samtidig som den skrubber godt. liker du ikke mandelolje, er også denne supergod Creative scrub. Gir også fukt. Helt nydelig de skrubbene der En liten avsporing, men klarer ikke å la være: Litt av en blogg du har! Der skal jeg sette meg ned en dag og virkelig lese - særlig om den nye Dermalogica-serien (er en liten Dermalogica-ambassadør ). Gleder meg!
Bloggerina Skrevet 9. oktober 2008 #14 Skrevet 9. oktober 2008 En liten avsporing, men klarer ikke å la være: Litt av en blogg du har! Der skal jeg sette meg ned en dag og virkelig lese - særlig om den nye Dermalogica-serien (er en liten Dermalogica-ambassadør ). Gleder meg! Tusen takk, jeg har lenge hatt lyst på blogg så nå tenkte jeg at det var på tide. Kjempehyggelig med posivtive tilbakemelldinger Jeg skal skrive mer om AGE smart serien når jeg ser langtidseffekten skikkelig. Ellers skal jeg skrive om mote, hudpleie (spesielt masker) og selfølgelig sminke da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå