Gjest Gjest_pia_* Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Ja, hvilke seksuelle fantasier har du? Virker som noen synes det er greit å se på 15-16 åringer. Andre lugger og gir hverandre blåmerker under sex. Mens noen synes at misjonærstillingen med mannen/konen sin er nok spennende. Hva tenner du på?
Chianty Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 beføling ..lenge før sex'en... små kyssing, beføling under kne. Lugging i nakke, litt dasking er også bra!! Fantasier ? humm, nei tror jeg har gjort det meste HAHA.. (hemmelig)
Gjest jeeppaa Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Beføling er bra! Masse fingring! Biting i brystet! Meeeen jeg har faktiskt fantasier som rett å slett er EKLE og kommer ALDRI til å skje !! Men sier de alikevel, for det kan tenne meg deråda i senga..alene... - å bli voldtatt bak i en trailer av en grisete mann - å være ung jente(20åra) som blir tatt hard av venninnes far eller eldre mann...(mye mye eldre) - å bli tatt på fersken når jeg knuller en gift mann i en garasje og kona kommer inn - være i skolepikeuniform på rektors eller gymlærers kontor og bli tatt hardt der. av gjerne to lærere ja ææsj tenker du, æsj tenker jeg også... men la de nå forbli ekle fantasier
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Jeg har fantasier om enkelte ekser og at jeg møter de for hemmelige treff som våre partnere ikke vet om.
*Fallen_angel* Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 jeg har ikke så veldig avangserte fantasier jeg.. egentlig ikke noe spesielt i det heletatt.. utnom det med maaaasse koing og kyssing til å starte med... og det å gjøre noe som skikkelig tenner typen min eller å få være med å utføre hans fantasier, det er bra så mine fantasier går generelt på å tilfredstille typen min hærrigud, jeg hørtes super tragisk ut nå XD haha
DaYdReAm Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 hmmm.....jeg tror ikke jeg har noen umiddelbare fantasier, ikke som jeg "bruker" ofte... hvis vi snakker om real life fantasier må det være å bli tatt hardt, uventet, kansje når jeg kommer hjem, i ytre gangen eller no. eller at typen kler seg ut som innbruddstyv jeg etterlyser en bedre halvdel, slik at jeg kan få prøvd dette ut snarest snakker vi om fantasier som kun blir fantasier (som jeg ikke tror jeg hadde tent på i real life) så må det være å prøve jentesex, og fantasien om en mann som tar en ungjente hardt(over den seksuelle lavalder selvfølgelig). og at hun liker det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå