Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå kommer jeg ikke inn på mailen min.

Har tele2 c2i.net, men når den leter etter mail kommer det bare opp en feilmelding. Har sjekket og passord og alt slikt ligger inne, hva kan være galt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er feilmeldingen?

Det pleier å være lettere å finne ut av problemet når man vet hva systemet sier at er galt. :)

Prøv å surf inn på tele2 sine websider. Kanskje det står noe om det er noe som er galt der?

Catzy

Skrevet

Feilmeldingen er:

Tilkoblingen til serveren mislyktes. Konto: 'M*****', Server: 'popn.c2i.net', Protokoll: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nei, Kontaktfeil: 10061, Feilkode: 0x800CCC0E

Skrevet

Skru av og på ruter og nettilgang - restart maskinen og se om ikke det hjelper. Det virker skremmende mange ganger her i hvert fall. Vi har to maskiner i nett.

Skrevet

Tror jeg ringer Tele2 og snakker med en sint stemme!!!

3 dager uten mail, skammelig...

Skrevet

Slår på tastaturet, tele2 kunne ikke hjelpe, så nå er jeg nødt til å finne en datamann som kan hjelpe meg for 500kr minuttet.. ARGH!

Skrevet

Denne feilmeldingen betyr at porten dataene må gå gjennom for å komme til serveren er lukket. Jeg vil nok ikke tro at dette problemet ligger hos Tele2, men hos deg.

Har du lagt inn noen brannmur de siste dagene?

Har du fiklet med mail-konto instillingene?

Har du vært inne og skrevet noe i routeren (tolket de andre svar som at det er en router mellom PCn din og internett (Hvis du ikke vet hva det er, så er det en boks PCn din kobles til, boksen kobles igjen til veggen))?

Eller enkelt å greit... hva har du gjort med PCn din mellom når den virka og når den ikke virka?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...