*M* Skrevet 9. juni 2003 #1 Skrevet 9. juni 2003 Nå kommer jeg ikke inn på mailen min. Har tele2 c2i.net, men når den leter etter mail kommer det bare opp en feilmelding. Har sjekket og passord og alt slikt ligger inne, hva kan være galt??
Catzy Skrevet 9. juni 2003 #2 Skrevet 9. juni 2003 Hva er feilmeldingen? Det pleier å være lettere å finne ut av problemet når man vet hva systemet sier at er galt. Prøv å surf inn på tele2 sine websider. Kanskje det står noe om det er noe som er galt der? Catzy
*M* Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2003 Feilmeldingen er: Tilkoblingen til serveren mislyktes. Konto: 'M*****', Server: 'popn.c2i.net', Protokoll: POP3, Port: 110, Sikker (SSL): Nei, Kontaktfeil: 10061, Feilkode: 0x800CCC0E
Tusenfryd Skrevet 9. juni 2003 #4 Skrevet 9. juni 2003 Skru av og på ruter og nettilgang - restart maskinen og se om ikke det hjelper. Det virker skremmende mange ganger her i hvert fall. Vi har to maskiner i nett.
*M* Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2003 Tror jeg ringer Tele2 og snakker med en sint stemme!!! 3 dager uten mail, skammelig...
*M* Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2003 Slår på tastaturet, tele2 kunne ikke hjelpe, så nå er jeg nødt til å finne en datamann som kan hjelpe meg for 500kr minuttet.. ARGH!
chandler Skrevet 9. juni 2003 #7 Skrevet 9. juni 2003 Denne feilmeldingen betyr at porten dataene må gå gjennom for å komme til serveren er lukket. Jeg vil nok ikke tro at dette problemet ligger hos Tele2, men hos deg. Har du lagt inn noen brannmur de siste dagene? Har du fiklet med mail-konto instillingene? Har du vært inne og skrevet noe i routeren (tolket de andre svar som at det er en router mellom PCn din og internett (Hvis du ikke vet hva det er, så er det en boks PCn din kobles til, boksen kobles igjen til veggen))? Eller enkelt å greit... hva har du gjort med PCn din mellom når den virka og når den ikke virka?
Mrs. B Skrevet 9. juni 2003 #8 Skrevet 9. juni 2003 Her er informasjon om hvilke mailinstillinger som er riktige: > Tele2: Tekniske detaljer om Internett Ellers kan du kanskje i mellomtiden prøve å hente ned mailen din fra Tele2s webmail? > http://webmail.tele2.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå