Gjest Luksusproblem Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Jeg har beslutningsvegring. Har lyst til å virkelig kose meg med en film i kveld. Casanova med Heath Ledger går 21.35 og The Shape of Things med Paul Rudd og Rachel Weisz går klokken 21.30. Har dere sett dem - og hvilken vil dere anbefale?
Gjest skorpio Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Å, jeg synes "The Shape of Things" så søt ut jeg. Har sett "Casanova" som var morsom, men dårligere enn jeg hadde forventet.
Mamma1 Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Jeg likte godt Casanova. Men har ikke sett den andre su nevner, så kan ikke uttale meg om hvilken som er best.
Bloodless Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 (endret) Så denne litt sent, gitt. Fikk med meg mesteparten av "The Shape of Things", men likte den ikke så forferdelig godt. Fikk ikke med meg begynnelsen, det kan selvfølgelig ha noe å si. Paul Rudd er iallefall kjempesøt! Endret 27. september 2008 av Bloodless
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå