Gå til innhold

lurer

Gjest Gjest

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lurer er 29 år! å min penis har ikke vokst siden jeg var 14 år sånn ca. 12 cm er den. litt flaut når min bror på 11 år har en kuk på 14 cm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er ganske kvalmende å trekke en 11-åring inn i ditt penisproblem.

Ja, den er forferdelig liten!

Skrevet
Lurer er 29 år! å min penis har ikke vokst siden jeg var 14 år sånn ca. 12 cm er den. litt flaut når min bror på 11 år har en kuk på 14 cm.

Da blir den desverre ikke lenger om det var det du lurte på,men hvordan i himmelens navn vet du hvor lang din brors er som er 11 år????

Skrevet

12 cm ville vært helt uproblematisk for meg. Tykkelsen har mer å si. Dersom den er 12 cm og ikke spesielt tynn, tror jeg de fleste jenter vil være greit fornøyd.:)

Skrevet

Gjør ikke noe om den er tynn heller, du trenger ikke mer enn ca 5 cm for å befrukte en kvinne ved penetrering, og det er sikkert mulig med enda kortere penis også. Når det kommer til tilfredsstillelse er det utallige andre metoder dere kan benytte dere av enn inn-ut (noe de fleste kvinner ikke kommer av uansett), dersom hun føler hun ikke får nok nytelse av din penis alene. Er det du som sliter med å bli tilfredsstilt kan du jo be henne om å onanere/suge deg? Om problemet ditt er psykisk kan du få hjelp for det også... Ja så lenge den virker er det håp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...