Gå til innhold

Kattunger - kanskje ville

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et par dager har det vært tre kattunger utenfor huset vårt. De ser ut som om de er noen uker gamle, jeg vet ikke helt. Ser ingen tegn til mor. De kommer ikke helt bort til oss, så jeg vet ikke om de er ville eller tamme. Vi er allergiske, og vet ikke hva vi skal gjøre...Har ikke gitt dem mat, for vi vil ikke ha dem her. Har spurt alle naboene, men ingen vet hvem det er sine. Så kanskje det er kattungene til en villkatt?

Tror dere de klarer seg alene? Hva ville du ha gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring dyrebeskyttelsen! De vil nok ta dem til seg hvis ikke moren er i nærheten, og så prøve å finne hjem til dem når de blir større.

Skrevet

Problemet er at det ikke er Dyrebeskyttelse her i Møre og Romsdal. Har søkt på gule sider. Så hva gjør vi da?

Skrevet

Må være noe spesielt på Møre og Romsdal .. for noen uker siden hadde vi også kattunger som kom på besøk, de ropte og ramjet hele natten så vi fikk ikke sove. Disse to var mellom noen dagers mellomrom.

Vi fant frem til deres rettmessige eiere via annonse i avisa.

Synd at folk egentlig ikke tar vare på kattene sine. Slipper de ut alene når er akkurat er tatt fra moren sin og er alene hele dagen mens folka er på jobb. Da er det ikke rart at kattene "finner" nye hjem.

Jeg er allergisk mot katter, men kan ikke motstå å hjelpe de stakkars kattene.. *sukk*

Skrevet

Tror dere de klarer seg alene? Hva ville du ha gjort?

Nei, selvfølgelig gjør de ikke det. Håper virkelig du har ringt dyrebeskyttelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...