Gregers Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Det er umulig å få til å drite uten å urinere samtidig for oss menn. Jeg lurer på om det fungerer slik for kvinner også..?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Da er det sannsynligvis noe galt med kroppen din. Dersom blæra mi er tom, kan jeg fint drite uten å pisse. Men dette har du aldri opplevd, altså.
Gregers Skrevet 27. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. september 2008 det er riktig, og det gjelder også mine kamerater. da må det være anatomiske forskjeller mellom menn og kvinner hva gjelder kloakkutgangene.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Det er sånn for meg også, med mindre jeg tisser først, men selv da kan det komme litt ut også. Jeg tror det har noe med at man kanskje presser litt på også når man sitter så får man tømt hele blæra.
mysan Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Hvis jeg nettopp har tisset, eller tisser først, så driter jeg uten å tisse ja.. herregud for en tråd, og nå er jeg altså i den.
camilla* Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 ojsann..det har jeg aldri tenkt på *ler*
Rødtoppen86 Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Haha, for en tråd, men jeg skal svare Hvis jeg må veldig på do, så kommer det samtidig, hvis ikke så tisser jeg først og deretter kommer resten.
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 :klø: Altså, jeg har aldri fått til begge på en gang, jeg. Nå kan jeg ikke huske å ha vært nevneverdig interessert i å finne ut mer om dette, men jeg trodde det rett og slett ikke gikk an. Vi har jo en mekanisme som stopper for urin ved sædavgang, regnet med det var samme greia her. Sitter jeg og driter er det iallfall ikke spor av mulighet for at det kommer noe andre veien samtidig...etter at dritten er ute, ja, men ikke før. ...og for en tråd, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå