Gå til innhold

firkloveren.no

Gjest tasha

Anbefalte innlegg

noen som har erfaringer med sånn type "bestillinger"? hadde vært så utrolig koselig å hatt et komplett juleservice fra disney da jeg blir helt varm bare av tanken av jul og disney:) gleder meg som vanlig til julen!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har syntes det funker veldig bra. Bestilte alt i en haug og har nedbetaling på det, blir billigere med porto da.

Men prøv å få tak i en av disse lappene du kan sende inn, da får du gjerne diverse ting i tilleg. I første pakka fikk jeg et tre etasjes kakefat og to blomsterpotter med disneymotiver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har syntes det funker veldig bra. Bestilte alt i en haug og har nedbetaling på det, blir billigere med porto da.

Men prøv å få tak i en av disse lappene du kan sende inn, da får du gjerne diverse ting i tilleg. I første pakka fikk jeg et tre etasjes kakefat og to blomsterpotter med disneymotiver.

Får du mange telefoner fra Firkløveren og deres samarbeidspartnere? Ser det står på siden deres at man kommer til å bli kontaktet for tilbud osv... Er ikke helt fan av slikt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du mange telefoner fra Firkløveren og deres samarbeidspartnere? Ser det står på siden deres at man kommer til å bli kontaktet for tilbud osv... Er ikke helt fan av slikt..

Nei, ikke noe særlig..

Eneste gangen jeg har blitt kontaktet er når jeg skulle bestille noe for da står det på siden at man kan bli kontaktet.

Ble også kontaktet etter at jeg bestilte den ene gratis mikke mus figuren av det pynte settet, men det var fordi de lurte på om jeg skulle ha resten av de også.

Og når jeg hadde bestilt serviset ringte de meg 1-2 ganger i løpet av 3-4 måneder og nevnte at de hadde tilbud på diverste tilbehør til det. Men etter å ha sagt nei begge gangen har jeg ikke hørt noe særlig.

Har aldri fått forespørsel om andre ting enn et serviset jeg har heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde bare mas fra firkløveren. De nektet å sende meg en og en kuvert hver måned, ville bare selge alt komplett.

Det ble også en del telefoner fra dem før jeg endelig fikk bedt dem dra dit peppern gror.

Nei takk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde bare mas fra firkløveren. De nektet å sende meg en og en kuvert hver måned, ville bare selge alt komplett.

De sa det til meg også, men det var fordi det blir dyrere med en og en kuvert pga porto enn med alle i en pakke. Jeg betalte samme beløpet hver måned uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fi fi la Belle

jeg har og kjøpt fra dem. er kjempe fornøyd med serviset, men jeg ble kontaktet flere ganger av dem. også etter at jeg selv følte jeg hadde nok av serviset, ringt de meg og lurte på om jeg ikke ville ha noe mer.. følte de var litt pågående. så jeg har bestemt meg for ikke å kjøpe noe fra dem igjen.

synn... fordi jeg virkelg er glad i serviset, det er i topp kvalitet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte serviset for 2 år siden og har vært kjempe fornøyd med det..

Har ikke opplevd mye mas fra firkløveren.. Får en del reklame i posten da, men det er jo opp til en selv om man åpner det eller ikke.....

Kjøpte hele serviset på en gang og hadde avbetaling på det...

Jeg kjøpte kun tallerkenene (middag, forrett/frokost, dyp/grøt). Synes ikke jeg trenger sausnebb, og andre serverings ting i samme stil.. blir fort dyrt for et servise man bruker så sjelden...

Har flere andre fin serviser og bruker de i tillegg til disney jul.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney-serviset er fint det, men etter å ha sett det som et stort problem i Luksusfellen kommer jeg nok ikke til å ville spise av det en gang :) Koster det ikke 16.000 komplett? Synes det er utrolig mye for noe som bare blir brukt noen ganger i året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele sette med alt av fat, sausenebb, pepperbøsser, glass, bestikk og hele greia er det vel nærmere 20.000 for det.

Selv kjøpte jeg bare tallerkene, Det kom ikke på så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...