Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Jeg skal kjøpe meg noen øyenskygger fra id. Er det mye frakt å betale på blivakker? kan vel ikke koste så mye å sende slike småe øyenskygger? Har et par farver som jeg har bestemt meg for, men kom gjerne med tips til bronze og brune og beige farver.
hufsa! Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg skal kjøpe meg noen øyenskygger fra id. Er det mye frakt å betale på blivakker? kan vel ikke koste så mye å sende slike småe øyenskygger? Har et par farver som jeg har bestemt meg for, men kom gjerne med tips til bronze og brune og beige farver. Heia ,kan ikke hjelpe deg med frakt for jeg bes en annen plass fra,men Java er fin,det er den eneste jeg har likt av de jeg har klart å finne/prøve rundt.Mermaid er au fin men den er blå.
hufsa! Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Ja,kansje du kan noen navn til meg?Jeg må ha matt skygge og liker mørke brune..
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Men er det ingen som vet sånn ca hva frakten kan bli på blivakker?
hufsa! Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Men er det ingen som vet sånn ca hva frakten kan bli på blivakker? Hia,noen som vet om skyline er blå? høres jo ut som det på navnet..ville hatt Mermaid men finner den ikke på ebay..Og er den mørk el lys blå?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Hia,noen som vet om skyline er blå? høres jo ut som det på navnet..ville hatt Mermaid men finner den ikke på ebay..Og er den mørk el lys blå? http://store.bareescentuals.com/bareMinera...d=BE_SUB_COLOR#
hufsa! Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 http://store.bareescentuals.com/bareMinera...d=BE_SUB_COLOR# Takk! men fant liksom ikke noen "fine"blå..det er vansklig..
laperla Skrevet 28. september 2008 #8 Skrevet 28. september 2008 Ja,kansje du kan noen navn til meg?Jeg må ha matt skygge og liker mørke brune.. Hva med Fashionista? Eller Coffee bean eller Bark? Faux mink er også veldig fin.
hufsa! Skrevet 28. september 2008 #9 Skrevet 28. september 2008 Hva med Fashionista? Eller Coffee bean eller Bark? Faux mink er også veldig fin. JA.satt å sjekka ut Faux mink og Coffee men fant ikke Faux noen plass på ebay..Vet du en side som har de billig? og takk for svar ;-)
hufsa! Skrevet 28. september 2008 #10 Skrevet 28. september 2008 JA.satt å sjekka ut Faux mink og Coffee men fant ikke Faux noen plass på ebay..Vet du en side som har de billig? og takk for svar ;-) Ja,så må de være brune er ikke noe glad i de som er gull/røde i fargen men Faux og Coffee så rene brune ut..
laperla Skrevet 28. september 2008 #11 Skrevet 28. september 2008 (endret) Ja,så må de være brune er ikke noe glad i de som er gull/røde i fargen men Faux og Coffee så rene brune ut.. Nå er det vel litt rødskjær i Coffee bean og Faux mink. Men det er ikke mye altså, jeg får veldig fin farge på de blå øya mine i allefall. Fashionista'en er også knall. Kjøpt de fleste av mine ID øyeskygger på Ebay, men har du sjekka limebeauty eller bettermakeupforless? Endret 28. september 2008 av laperla
hufsa! Skrevet 28. september 2008 #12 Skrevet 28. september 2008 Ja,nå maser jeg jævlig,hehe men ville bare si har googla det også bare så du ikke tror slappa sitter her å ikke gidder å løfte en finger..men finner ingen plasser som har de fargene..grr
laperla Skrevet 28. september 2008 #13 Skrevet 28. september 2008 (endret) Ja,nå maser jeg jævlig,hehe men ville bare si har googla det også bare så du ikke tror slappa sitter her å ikke gidder å løfte en finger..men finner ingen plasser som har de fargene..grr [post=http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_fromZR46?_nkw=faux+mink+eyeshadow&_sacat=0&_fromfsb=&_trksid=m270.l1313&_odkw=faux+mink&_osacat=0]Her? (Hm, fikk jeg til å sette inn sånn link tru?) Endret 28. september 2008 av laperla
hufsa! Skrevet 28. september 2008 #14 Skrevet 28. september 2008 [post=http://shop.ebay.com/items/_W0QQ_fromZR46?_nkw=faux+mink+eyeshadow&_sacat=0&_fromfsb=&_trksid=m270.l1313&_odkw=faux+mink&_osacat=0]Her? (Hm, fikk jeg til å sette inn sånn link tru?) Eh nei linken funka ikke,er du like flink som meg tro....
laperla Skrevet 28. september 2008 #15 Skrevet 28. september 2008 Eh nei linken funka ikke,er du like flink som meg tro.... Pokker og da. Fant nemlig flere treff på Ebay til deg:(
hufsa! Skrevet 28. september 2008 #16 Skrevet 28. september 2008 Pokker og da. Fant nemlig flere treff på Ebay til deg:( Ok Da prøver jeg igjen! Takk for hjelpa
laperla Skrevet 28. september 2008 #17 Skrevet 28. september 2008 Ok Da prøver jeg igjen! Takk for hjelpa Det var ikke noe å takke for. Bare koselig. Men jeg skrev eyeshadow faux mink og fikk opp 5 treff i allefall.
hufsa! Skrevet 28. september 2008 #18 Skrevet 28. september 2008 Det var ikke noe å takke for. Bare koselig. Men jeg skrev eyeshadow faux mink og fikk opp 5 treff i allefall. Se det ja,da fant jeg.Men det er jo merklig for søkte som deg på morraen i dag og har jo handla der maaange ganger og alltid funnet det jeg skal ha..Blir nok faux og stonewashed...så fine ut da jeg sjekka de på Bare M..Java har jeg den er også fin.
hufsa! Skrevet 28. september 2008 #19 Skrevet 28. september 2008 Da var de bes..Så over til tålmodigheten hmf..he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå