Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Burde det være lov å gifte seg med hva og hvem man vil så lenge ingen tok skader av det? F.eks, hvorfor er det ikke lov å gifte seg med sin egen pc? Hvorfor må det være et menneske?
The Kitten Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Burde det være lov å gifte seg med hva og hvem man vil så lenge ingen tok skader av det? F.eks, hvorfor er det ikke lov å gifte seg med sin egen pc? Hvorfor må det være et menneske? Fri til pcen din du. Hvis den svarer ja så... Well go for it.
Rosalie Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Litt vanskelig å gifte seg med noe eller noen som ikke kan samtykke, vel!
Gjest Raptuza Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Det ville vel bli et ikkje-givande ekteskap...
Gjest Miley Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Det å gifte seg handler vel så mye om rettigheter. Hvilke rettigheter føler du at du må få på plass med pcen før den velger å si takk og farvel?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Litt vanskelig å gifte seg med noe eller noen som ikke kan samtykke, vel! Ja, på en annen side så blir jo det tvangsgifting. Men pc-en min har en pen mus da.
Lady La-Laa Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Klart man kan gifte seg med hva man vil, men i noen tilfeller kan man ikke forvente kirkebryllup, da enkelte av brudgommene/brudene rett og slett nekter å flytte på seg. Jeg mener å ha lest om en dame som fant et svært sexy tre som hun bare måtte gifte seg med... Ellers så har vi jo ei svensk dame som er gift med Berlin-muren .. Hun valgte å ta sin manns etternavn og heter nå Berliner-Mauer til etternavn. Gjennom et 29 års langt ekteskap har de som i alle ekteskap hatt oppturer og nedturer, og spesielt ille var det i 1989. Ellers finner hun også den kinesiske mur sexy, men han er for tjukk.....
The Kitten Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Klart man kan gifte seg med hva man vil, men i noen tilfeller kan man ikke forvente kirkebryllup, da enkelte av brudgommene/brudene rett og slett nekter å flytte på seg. Jeg mener å ha lest om en dame som fant et svært sexy tre som hun bare måtte gifte seg med... Ellers så har vi jo ei svensk dame som er gift med Berlin-muren .. Hun valgte å ta sin manns etternavn og heter nå Berliner-Mauer til etternavn. Gjennom et 29 års langt ekteskap har de som i alle ekteskap hatt oppturer og nedturer, og spesielt ille var det i 1989. Ellers finner hun også den kinesiske mur sexy, men han er for tjukk..... Herrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeguuuuuuuuuuuuuuud hva folk finner på.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Burde det være lov å gifte seg med hva og hvem man vil så lenge ingen tok skader av det? F.eks, hvorfor er det ikke lov å gifte seg med sin egen pc? Hvorfor må det være et menneske? Fordi et ekteskap betyr at flere enn en part inngår en avtale. Man kan ikek inngå en avtale med noe annet enn mennesker. Hvorfor det er slik? Spør Platon og de andre filosofene i f.eks. "Sofies verden", så finner du nok svar.
freezepop Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 Burde det være lov å gifte seg med hva og hvem man vil så lenge ingen tok skader av det? F.eks, hvorfor er det ikke lov å gifte seg med sin egen pc? Hvorfor må det være et menneske? Hvorfor vil du det? Tenk hvis PCen klikker og vil ha skillsmisse og tar med seg ungene og Volvoen - kan bli skummelt.
jørnsi Skrevet 27. september 2008 #11 Skrevet 27. september 2008 Hvorfor vil du det? Tenk hvis PCen klikker og vil ha skillsmisse og tar med seg ungene og Volvoen - kan bli skummelt. ....eller om pcen får virus og du blir smittet....Kan bli stygt!
Gjest dalieo Skrevet 27. september 2008 #12 Skrevet 27. september 2008 ....eller om pcen får virus og du blir smittet....Kan bli stygt! Aii, ja. Den er vanskelig å bortforklare. Utro drittsekker, de datamaskinene..
jørnsi Skrevet 28. september 2008 #13 Skrevet 28. september 2008 ...og da får vi innlegg her inne som lyder: Dataen min har virus, kan jeg være smittet?? eller... Fant en ukjent fil på pcen, tror du den har andre "brukere" enn meg? Føler pcen har noe å skjule
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå