Gjest Cinzano Asti Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Jeg har tittet på flere av L'Occitanes håndkremer på SN, men det er jo så mange ulike. Er det noen som har god erfaring med noen av dem? Den må gi mye fukt (vintersesongen betyr tørr og sprukken hud for min del), trekke (rimelig) kjapt inn og ikke lukte sterkt. Noen forslag? Jeg har sett mest på denne.
AnetteR Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Jeg har lavendelhandkremen. Den er ganske tynn, og trekker veldig godt inn. Og jeg synes den lukter veldig godt av lavendel. Men det er kanskje ikke en jeg kommer til å bruke nå i vinter når man trenger ekstra fukt. Men som "sommerkrem" er den perfekt.
Gjest Cinzano Asti Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Kjekt å vite, Anette R. Takk!
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Jeg ville prøvd en av de med sheasmør! Det er serien for svært tørr hud. Sov gjerne med hvite hansker etter at du har smørt et tykt lag krem på hendene også i tillegg til å bruke det daglig.
Gjest Cinzano Asti Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Vet du om de blir liggende lenge utenpå huden, Gjest? Om kvelden er det jo greit, men jeg kan ikke ha en krem på arbeidspulten som hindrer meg i å jobbe en halvtime etter påføring av håndkremen .
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Jeg takler ingen kremer på jobben foran pc-en fordi jeg føler uansett hvor lette de er at det blir kliss (er litt sensitiv for sånt) så jeg er fan av natt-behandling. Men vet sheasmør-håndkremene er favoritter for mange så ikke noe problem på dagtid tror jeg så lenge man er påpasselig med mengden.
Gjest Raptuza Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Ahava håndkrem med Dødehavsmineralar trekk fort inn i huden og luktar godt. Fås kjøpt på Vita og helsekost.
AnetteR Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 Jeg takler ingen kremer på jobben foran pc-en fordi jeg føler uansett hvor lette de er at det blir kliss (er litt sensitiv for sånt) så jeg er fan av natt-behandling. Men vet sheasmør-håndkremene er favoritter for mange så ikke noe problem på dagtid tror jeg så lenge man er påpasselig med mengden. Problemet med klissete fingre og PC løser jeg ved å kun smøre oversiden av hendene. Jeg tar litt krem oppå den ene handa, og smører oversiden av hendene mot hverandre. Så tar jeg heller den litt mer grundige innsmøringen før jeg legger meg.
Rexina Skrevet 27. september 2008 #9 Skrevet 27. september 2008 Liker best den du linket til. Har både denne og lavendelkremen, men sistnevnte synes jge lukter litt mye. Som vinterkrem passer nok sheasmør-kremen best:)
Suzy Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 Jeg har den med sheasmør og den er helt herlig. Den lukter kjempegodt, trekker inn på et øyeblikk og er utrolig drøy i bruk. Jeg hadde gått for den. Kan forresten anbefale fotkremen i samme serie.
Gjest Cinzano Asti Skrevet 27. september 2008 #11 Skrevet 27. september 2008 Takk for alle svar. Valget ble Sheabutter håndkremen, og nå er den bestilt. Fotkrem er også notert, Suzy. Og ditt håndkremtips, AnetteR, var jo supert - at jeg ikke har tenkt på det selv!!
simba80 Skrevet 28. september 2008 #12 Skrevet 28. september 2008 jeg bruker alltid den, sommer som vinter. Veldig god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå