LukaFrost Skrevet 27. september 2008 #1 Del Skrevet 27. september 2008 Jeg mener at det finnes en butikk i Londom som syr BH etter dine egne mål. Har vage erindringer om at jeg har sett fra butikken på TV for noen evigheter siden. Dronning Elisabeth skal visstnok få sydd sine der. Noen som har peiling på hvilken butikk det kan være? Å få sydd BH etter mål er jo bare drømmen. Vil anta at det koster litt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #2 Del Skrevet 27. september 2008 Googlet litt og fant: http://www.rigbyandpeller.com/ Kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 28. september 2008 #3 Del Skrevet 28. september 2008 vel, om du har samme størelse på de i noen år er det vel verd prisen. Mine blir bare større og større, og det er ikke lett å holde øye med det perfekte målet på bh'n. Jeg er i slutter av 20 årne. Kanskje de vil "jevne seg ut etter hvert?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 28. september 2008 Forfatter #4 Del Skrevet 28. september 2008 Det kan stemme ja. Jeg må jo bare innom R&P. Jeg legger gjerne i noen kroner i en BH om jeg får skikkelig hjelp av fagfolk. Takk fro hjelpen. Hva skulle man gjort uten kvinneguidens reddende engler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. september 2008 #5 Del Skrevet 28. september 2008 Gir du beskjed om hva det koster? Ble nyskjerrig her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 28. september 2008 #6 Del Skrevet 28. september 2008 Stemmer at det er R&P, jeg så også det programmet. Ligger like ved Harrods. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 28. september 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 28. september 2008 (endret) Jeg tviler på om at jeg får sydd BH etter mål siden jeg bare er i Londom torsdag til søndag. Jeg regner ikke med at de syr BH på dagen og den må sikekrt prøves og justeres, men jeg kan godt forhøre meg om pris når jeg er der. Rapport kan avlegges her. Fant dette på websida deres: Made To Measure Rigby and Peller offer an exclusive service that sees lingerie created specifically from personal measurements, tastes and requirements. Our exquisite team of fitters and seamstresses work together to offer hand made garments made from luxurious materials, designed purely for the individual. Be it a personal treat or gift, Rigby and Peller can guarantee a fine and highly recommended made to measure service never to forget. Telephone: 0207 589 9293 Made to Measure Lingerie A garment will take approximately 6-8 weeks to create. An appointment is necessary for this service. We would be delighted to arrange a scheduled time from Monday – Wednesday 10.30am - 4pm at our Knightsbridge shop. A personal, friendly consultation will determine an approximate time scale for complete garments according to requirements. It is often necessary to arrange more then one fitting depending on individual needs. Prices for our Made to Measure service do vary and will be discussed either with a member of our team at Knightsbridge before or during an agreed fitting. Endret 28. september 2008 av LukaFrost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå