Gå til innhold

BH sydd etter mål

LukaFrost

Anbefalte innlegg

Jeg mener at det finnes en butikk i Londom som syr BH etter dine egne mål. Har vage erindringer om at jeg har sett fra butikken på TV for noen evigheter siden. Dronning Elisabeth skal visstnok få sydd sine der. Noen som har peiling på hvilken butikk det kan være?

Å få sydd BH etter mål er jo bare drømmen. Vil anta at det koster litt da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vel, om du har samme størelse på de i noen år er det vel verd prisen.

Mine blir bare større og større, og det er ikke lett å holde øye med det perfekte målet på bh'n. Jeg er i slutter av 20 årne. Kanskje de vil "jevne seg ut etter hvert?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan stemme ja. Jeg må jo bare innom R&P. Jeg legger gjerne i noen kroner i en BH om jeg får skikkelig hjelp av fagfolk.

Takk fro hjelpen. Hva skulle man gjort uten kvinneguidens reddende engler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tviler på om at jeg får sydd BH etter mål siden jeg bare er i Londom torsdag til søndag. Jeg regner ikke med at de syr BH på dagen og den må sikekrt prøves og justeres, men jeg kan godt forhøre meg om pris når jeg er der. Rapport kan avlegges her.

Fant dette på websida deres:

Made To Measure

Rigby and Peller offer an exclusive service that sees lingerie created specifically from personal measurements, tastes and requirements. Our exquisite team of fitters and seamstresses work together to offer hand made garments made from luxurious materials, designed purely for the individual.

Be it a personal treat or gift, Rigby and Peller can guarantee a fine and highly recommended made to measure service never to forget.

Telephone: 0207 589 9293

Made to Measure Lingerie

A garment will take approximately 6-8 weeks to create. An appointment is necessary for this service. We would be delighted to arrange a scheduled time from Monday – Wednesday 10.30am - 4pm at our Knightsbridge shop.

A personal, friendly consultation will determine an approximate time scale for complete garments according to requirements. It is often necessary to arrange more then one fitting depending on individual needs.

Prices for our Made to Measure service do vary and will be discussed either with a member of our team at Knightsbridge before or during an agreed fitting.

Endret av LukaFrost
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...