Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Hvor lenge datet du før du fikk kjærestestatus med din kjære? Og hvor ofte så dere hverandre i datingperioden? Når kan man begynne å "mase" om ny status? Hehehe
Pingting Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Øh, det er det vel like mange svar på som det finnes forhold... Ville bare mast, jeg
Rawien Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Med oss tok det nøyaktig to uker, så hverandre veldig ofte i den perioden, hver eneste dag det var mulig. Du får bare mase i vei når du føler deg klar for det
Rosalie Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Jeg har aldri vært på dateren, her er man enten sammen eller ikke sammen. Med min nåværende ble det litt annerledes, da begge nylig hadde avsluttet langvarige forhold og dermed ikke var innstilt på noe nytt forhold i tillegg til at vi bodde veldig langt fra hverandre. Men etter et par uker med chatting på MSN tok vi en hoppepåtur sammen, og vips var vi kjærester.
Hanselot Skrevet 27. september 2008 #6 Skrevet 27. september 2008 Hvor lenge datet du før du fikk kjærestestatus med din kjære? Og hvor ofte så dere hverandre i datingperioden? Når kan man begynne å "mase" om ny status? Hehehe Vi chattet sammen på nett i tre uker før vi møttes, etter to dager sammen så snakket hun med moren sin på telefon også henvendte hun seg til meg og lurte på om vi var kjærester, så da nusset jeg henne på munnen. Så da var vi visst det
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #7 Skrevet 27. september 2008 Hvor lenge datet du før du fikk kjærestestatus med din kjære? Og hvor ofte så dere hverandre i datingperioden? Når kan man begynne å "mase" om ny status? Hehehe Er dette noe man trenger å mase om da, det er vel ikke så formelt dette at NÅH er vi kjærester? Vet man ikke stort sett dette uten å spørre? Har selv skrevet her på forumet tidligere at jeg regner det som et kjæresteforhold fra man kysser hverandre. Fikk mye pepper for det, husker jeg. Tydeligvis mange her inne som kliner med folk som ikke er kjæresten Ser forresten fort for meg at mange gutter ville fått hetta av spørsmål som "er vi kjærester nå?"
Hinata Skrevet 27. september 2008 #8 Skrevet 27. september 2008 (endret) Er dette noe man trenger å mase om da, det er vel ikke så formelt dette at NÅH er vi kjærester? Vet man ikke stort sett dette uten å spørre? Har selv skrevet her på forumet tidligere at jeg regner det som et kjæresteforhold fra man kysser hverandre. Fikk mye pepper for det, husker jeg. Tydeligvis mange her inne som kliner med folk som ikke er kjæresten Ser forresten fort for meg at mange gutter ville fått hetta av spørsmål som "er vi kjærester nå?" 10 min etterpå "Hva med nå da??" Man tar det vel som det kommer. Det som er kjedelig med det er når man snakker med andre personer om han så vet man ikke helt hva man referere til han som.... (kjæreste, venn, en date, en jeg er på gang med osv) *hmmm* :klø: Endret 27. september 2008 av Hinata
girlnextdoor Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Du kan jo bare gi han en lapp der det står: "vil du bli sammen med meg?" -også må det stå "JA" og "NEI".. hehehe neida.. er ingen fasit på sånt, men er dere i kontakt så og si hver dag og har holdt på med datingen månedsvis ville jeg regnet med det selv iallefall..
Gjest Gjest Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Endelige "bekreftelsen" på at vi var kjærester fikk jeg vel ca. 2 uker etter at vi møttes, satt og snakket på nett om at han skulle ut på byen og jeg sa på tull "hold fingrene for deg selv" eller noe i den retning.. Fikk ikke umiddelbart svar så jeg tenkte jeg hadde gått for langt og prøvde å ro meg i land med "neida, om du vil det så har du selvfølgelig lov, jeg har ikke rett til å si noe sånt". Da svarte han "er vi ikke kjærester da?". Så det var vi tydeligvis
Fortunatus Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 det tok vel halvannen måned fra vi møttes til vi ble sammen. Ingen av oss tok det nå særlig opp, men har fått vite i ettertid at kameratene hans kalte meg dama hans etter første date Men litt tid syns jeg man må få lov å gi hverandre før man bli kjærester. Tok i hvertfall litt tid før meg om jeg hadde lyst på kjæreste eller ikke.
Teriyaki Skrevet 29. september 2008 #12 Skrevet 29. september 2008 Hmmm..si det...Vi møttes i juni i fjor etter å ha pratet ca. fire mnd. på nettet. Bor begge i samme by så var ikke noe problem å treffes før sånn sett da, men. Så ble vi vel sammen ca. en og en halv måned etterpå. Nå har vi vært kjærester i over 13 mnd.
Carrington Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Kjæresten min og jeg traff hverandre 8 måneder før vi ble sammen. De første månedene møttes vi 2-4 ganger per måned, og etter det har det vært hver helg, gjerne begge dager i helgen. Så det tok laaang tid, men var så verdt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå