Nitha Skrevet 9. juni 2003 #1 Del Skrevet 9. juni 2003 I dag har jeg kikket rundt på alt jeg har kommet over av tips til brudebuketter og bordkort. Og jeg har i alle fall funnet to supre tips til bordkort. på www.brudobrollop.se under dukning & dekning ligger flere alternative borddekninger. Hvis du ser under romantisk dekning ser du den jeg falt pladask for. Enkelt og råstillig, synes jeg . Så nå lurer jeg på om noen slik umiddelbart ser hvordan servietten er brettet??? I så fall er jeg kjempeklar for råd! Hvis jeg ikke skulle finne ut av det med servietten, ligger reserveløsningen på samme siden. Under linken Gör det själv ligger det utførlig beskrivelse med bilder av hvordan man selv kan lage tøffe bordkortholdere med hjerte i ståltråd. Hilsen fra Nitha ...som endelig kan krysse av for en ny avgjørelse som er tatt.... Er det forresten noen som vet hvor man får kjøpt stoffservietter til en rimelig penge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Marit Skrevet 9. juni 2003 #2 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg skjønte det jeg , men jeg vet ikke hvordan jeg skulle forklart det til deg... Vi får ta en kaffe en dag så kan jeg vise deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå