Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg altså strikket en del julegaver.

Men synes det er så kjedelig med bare vanlig innpakningspapir!

Er det noen som har kreative, kule, søte, oppsiktsvekkende forslag til innpakning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier å bruke gråpapir, og pynter opp med silkesløyfer eller andre stoffsløyfer.

Bruker ikke innpakningspapir pga miljøhensyn.

Skrevet

Ååå, det er så koselig å få noe som er fint innpakket!

Fikk en kjempefin presang av ei venninne - det avr en treeske (sikkert kjøpt på panduro ellernoe sånt) med sånn papirremser i bunn (eh, sånne som ser ut som om de er fra en makulator?) og gaven oppå. Treesken var pyntet med satengbånd. Litt stilig kontrast.

Ellers kjenner jeg folk som pakker inn i gråpapir og grov hyssing, og så setter på tørkede blomster/kanelstenger/tørket sitrus (igjen sånn man får på hobbybutikker) i sløyfa.

Andre ideer: gråpapir eller hvitt papir og vokssegl. Pakke inn i stoff. Lage fine gaveposer selv.

Prøv sidene til Panduro, der har de masse fine tips :)

Skrevet

Gråpapir med brun, grov hyssing blir kjempefint når det pyntes med tørket appelsin, spraymalt anis, kanelstenger, hjemmelagede til og fra lapper, voks med stempel på, små gullstjerner.... *drømme seg bort*

Skrevet
*abonnere*

Jeg lager ofte gaveposer til gaver som ikke er så store. Lager da av forskjellige type innpakningspapir. Bruk hullemaksin for å feste henker. Ellers synes jeg det er hyggelig å pynte pakken med en liten søt nisse eller tovet hjerte e.l.

Kjøper gjene papir som matcher hverandre. Gir familiene forskjellig papir, men i samme farger. Lekkert når det blir lagt ved siden av hverandre.

Har ofte brukt gråpapir, men elsker også sølv, gull, glitter å stas.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...