Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg tar på mascara, tar jeg selvfølgelig også på mascara helt innerst. Men når jeg er ferdig, ser det ut som at jeg ikke har noe innerst, i hvert fall ikke oppå vippene. Å ta mascara oppå vippene blir bare kliss, så det pleier jeg ikke gjøre. Hvordan får dere det til? Pleier dere ta mascara også oppå vippene?

(Var forresten litt tullete forklart, men håper dere forstår hva jeg mener :) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pleier å bruke en flytende eyeliner etterpå, bare oppå vippene slik at de også blir farget. Funker bra det. Men sjelden jeg gjør det, bare når det er noe spesielt jeg skal ut på =)

Skrevet
pleier å bruke en flytende eyeliner etterpå, bare oppå vippene slik at de også blir farget. Funker bra det. Men sjelden jeg gjør det, bare når det er noe spesielt jeg skal ut på =)

Lurt! Det skal jeg prøve. Takk for svar :)

Gjest Cinzano Asti
Skrevet (endret)

Det eventuelle partiet som ikke er like bra dekket med sort maskara ses jo ikke med mindre du lukker øynene, så jeg synes ikke det er noe problem. Faktisk er det ikke det største problemet å legge et lag ovenpå først; det som kommer på øyelokket tas jo lett bort med en q-tip. Jeg ser mange stylister bruker det knepet både for å få dekket vippende med maskara, men også for å få mer fylde (hvis det er ønskelig).

Endret av Cinzano Asti
Skrevet (endret)

Jeg fikk ett råd av en make-up artist engang.. hun sa at for å få den ordentlige bøyen på vippene og for å få maskara helt innerst på vippene skulle man gjøre følgende:

*ha øynene halvåpne

* sett maskarabørsten helt innerst mot vipperoten

* RULL maskarabørsten utover mens øyet presser på den..

Veldig vanskelig å forklare..

Noen ganger gjør jeg dette, men det blir litt søl.. det gjør det ikke på alle...

Andre ganger tar jeg maskara oppå vippene..

Jeg synes jeg ser stor forskjell om jeg har farge bare ytterst og ikke innerst.. enn hvis jeg har maskara på hele vippen... :)

Endret av Bjørnemor
Skrevet

Bruker rett og slett mascara på oversiden av vippene. Men det avhenger av at du bruker en mascara med liten børste, ellers blir det lett grisete. Med liten børste er det også mye lettere å få mascaraen på helt innerst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...