Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ganske tynt og glatt hår, som går til rett nedfor skuldrene mine. Sliter desverre med at det blir elektrisk av og til. Vil helst at det skal ligge rett ned, men da uten noe produkter som gjør at håret blir fettete eller noe sånt.

Noen som har noe tips til hva jeg skal gjøre for at det ikke skal bli så elektrisk?

Føner håret når jeg har dårlig tid, men som oftest lufttørkes det..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Balsam ...

Bruker balsam hver gang jeg vasker håret :)

Skrevet

Mitt hår blir elektrisk med jevne mellomrom...det eneste som hjelper da er å klippe tuppene.

Skrevet
Mitt hår blir elektrisk med jevne mellomrom...det eneste som hjelper da er å klippe tuppene.

hehe, var til frisøren for noen dager siden og fikk stussa håret litt. ble ikke noe bedre etter det.

Skrevet

Jeg bruker å roe ned elektrisk hår med en pleiende hårkur eller styling krem. Har til nå brukt sebastian potion 9.

Skrevet

Jeg bruker leave-in kremen "moistrepair, revival creme" fra KMS, mot mitt krusete hår. Den er god, for den glatter ned håret og den blir ikke like fet og tung som andre produkter.:)

Skrevet

Ble tipset om å kjøpe en børste, i tre. Så jeg gjorde det på The Body Shop, den funket ikke og den nappet samtidig ut hår! Skikkelig møkk!

Er det ille tar jeg noen dråper vann på hendene å klapper i håret mens det er tørt.

Hårkur er nok det beste ja.

Skrevet

Jeg sliter me samme problem sjøl, har glatt hår og bare jeg tar gjennom håret så skyter det rett te værs...Det blir spesielt ille nå med elektrisk hår når det nærmer seg kaldere tider, når man setter på varme inne.

Dersom du kan tenke deg å legge i litt åenger, ville jeg kanskje gått te frisør og spurt om tips...Det finnes flere sjampoer som ska dempe flyvehår. Muligheten er jo at den tynger håret....ikke lett dette her gitt.....

Skrevet

Jeg skyller bestandig håret med kaldt vann før jeg går ut av dusjen, og har det pakket inn i et håndkle en stund før jeg lar det tørke. Gjør jeg ikke det, blir håret skikkelig elektrisk.

Men vannet må være *kaldt* ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...