Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #1 Skrevet 27. september 2008 Aner ikke hvordan det skrives eller hva de egentlig sier, men hvordan er den sangen og hva handler den om?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Aner ikke hvordan det skrives eller hva de egentlig sier, men hvordan er den sangen og hva handler den om? Regner med du mener denne: http://en.wikipedia.org/wiki/Kumbaya
mia83 Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Aner ikke hvordan det skrives eller hva de egentlig sier, men hvordan er den sangen og hva handler den om? Sangen er jo også oversatt til norsk, husker ikke alt, men i to av versene synger de, Vær meg nær O Gud, vær meg nær, og Når jeg ber til deg, vær meg nær. Så det er nok en religiøs sang
Pludre Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Hei Her er teksten på norsk i alle fall: Vær meg nær, å Gud Vær meg nær, å Gud - Vær meg nær. (3x) Å Gud, vær meg nær. Når jeg gråter, Gud - Vær meg nær. (3x) Å Gud, vær meg nær. Når jeg synger, Gud - Vær meg nær. (3x) Å Gud, vær meg nær. Når jeg ber til Deg - Vær meg nær. (3x) Å Gud, vær meg nær.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå