Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Uff...jeg dummet meg ut på jobb i dag..og klarer ikke å bli kvitt den ekle følelsen. Alle kan jo gjøre noen dumme feil sant? Var bare så flaut...
Lilith Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Alle driter seg ut fra tid til annen. Hva var det du gjorde, da?
camilla* Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 lat som ingenting når du går på jobb igjen. Alle dummer seg ut innimellom !
Gjest Medisinmannen Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Uff...jeg dummet meg ut på jobb i dag..og klarer ikke å bli kvitt den ekle følelsen. Alle kan jo gjøre noen dumme feil sant? Var bare så flaut... du?
Gjest Gjest_Petra_* Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Nei jeg fes ikke Er så teit at jeg ikke kan fortelle det. Huff.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Slapp av. Jeg har en jobb som gjør at jeg har jevnlig kontakt med stort sett alle på min arbeidsplass, og er det én ting jeg har lært av det, er det at folk tabber seg ut. Ofte. Spektakulært. Dumt. Normalt oppegående mennesker får noen skikkelige kortslutninger på hjernen iblant, og resultatet kan bli alt fra ingeniører som ikke klarer å skru på skjermen på PCen sin, via resepsjonister som smeller hodet i døra til bakrommet etter å ha glemt hvilken vei døren slår og prosjektledere som glemmer deadline på det store prosjektet halve avdelingen har jobbet med de siste ukene, til elektrikere som klarer å gjøre bygget miljøvennlig (null strømbruk) nesten en hel dag. (For å beskytte uskyldige og skyldige, og ikke minst meg selv, har visse detaljer blitt forandret i fremstillingene over, og noen av tabbene er mer illustrerende eksempler enn reelle hendelser). Uansett hva du har klart å få til er det garantert en masse folk på din egen arbeidsplass som har gjort verre
Gjest Tanita Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Hva gjorde du for noe da? Ble nysgjerrig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå