broadwaygirl Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg lagde for ca en uke siden et emne (var lykkelig så slutt!, trenger hjelp!) der jeg skrev at kjæresten min dumpet meg midt i det jeg trodde var en veldig fin periode. Et par dager senere ringte han meg å sa at han angret og ikke bare kunne la meg gå uten at vi prøvde igjen. Dette innebar at jeg måtte forandre meg. Jeg sa vi kunne prøve igjen fordi jeg vil virkelig være sammen med han, og vil det fortsatt. Men siden han knuste hjertet mitt i millioner av biter så har perioden etter vært litt vanskelig for meg, jeg føler ikke elske følelsen for han og ikke har jeg lyst til å kysse han og slik. Er dette noe som går over når jeg igjen klarer å stole på han eller har alt blitt borte for alltid? vil gjerne høre deres råd og egne erfaringer:)
gruff Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Jeg lagde for ca en uke siden et emne (var lykkelig så slutt!, trenger hjelp!) der jeg skrev at kjæresten min dumpet meg midt i det jeg trodde var en veldig fin periode. Et par dager senere ringte han meg å sa at han angret og ikke bare kunne la meg gå uten at vi prøvde igjen. Dette innebar at jeg måtte forandre meg. Jeg sa vi kunne prøve igjen fordi jeg vil virkelig være sammen med han, og vil det fortsatt. Men siden han knuste hjertet mitt i millioner av biter så har perioden etter vært litt vanskelig for meg, jeg føler ikke elske følelsen for han og ikke har jeg lyst til å kysse han og slik. Er dette noe som går over når jeg igjen klarer å stole på han eller har alt blitt borte for alltid? vil gjerne høre deres råd og egne erfaringer:) hvorfor skulle du ville ha en kjæreste som ikke liker deg? Når han kommer tilbake til deg er det kun fordi den han egentlig ville ha, likevel ikke var interessert. Vær heller alene til du finer en som liker deg som du er.
Hanselot Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Det kan godt hende han angret på at han dro fra deg, men du bør finne ut hvorfor han ville dra i utgangspunktet hvis du ikke vet det allerede. Jeg syns du skal gå ut av det med selvrespekten i behold, om han virkelig vil at dere skal bli sammen igjen så kommer du til å merke det. Forholdet vil ha godt av at dere er litt fra hverandre. Enten han holder seg borte eller vil ha deg tilbake så får du jo ett godt svar. Og du sier du ikke har de samme følelsene lenger... da har du ihvertfall godt av å komme deg bort litt for å få tid til å kjenne om dette er det du virkelig vil. Om du ikke har gjort noe fryktelig galt så syns jeg ikke du skal godta at du må forandre deg. Skal du da forandre deg til noen du ikke er så vil ikke forholdet funke uansett på lang sikt. Behold selvrespekten din jente, det kommer du ikke til å angre på senere.
Gjest Zaph Skrevet 27. september 2008 #4 Skrevet 27. september 2008 Jeg synes det er trist å lese at du må forandre deg for å fortsatt kunne være sammen med denne mannen. Greit nok at folk ofte justerer litt på seg selv når man er sammen, f.eks blir flinkere til å ta et tak i hjemmet med husarbeid når man vanligvis ikke er så nøye etc, men å faktisk endre på personlighet eller væremåte har jeg et problem med. Det er ikke sunt og jeg tror at på lang sikt vil det fungere dårlig for deg. Har du lyst til å forandre på deg, eller gjør du det kun for hans skyld? Litt merkelig at han kommer krypendes tilbake.. også er det han som setter krav?! Espen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå