Bomullstrusa Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg skulle gjerne hatt noen gode hodetelefoner. De bør være ganske små, ikke slippe ut noe særlig lyd og heller ikke slippe inn støy. De jeg har funnet har enten vært sånne jeg vet slipper ut en masse lyd, eller vært veldig store. I elektrobutikken får jeg beskjed om at de jeg vet (sambo har dem) støyer mye, ikke gjør det. Påståelige guttevalp.. Noen som kan hjelpe?
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #2 Skrevet 27. september 2008 Hvilken type har din samboer da? Koss Porta Pro er en bra hodetelefon synes jeg.
rabagast Skrevet 27. september 2008 #3 Skrevet 27. september 2008 Hvilken type har din samboer da? Koss Porta Pro er en bra hodetelefon synes jeg. Og jammen lekker de mye lyd også! Hater å bli sittende nær folk på bussen som bruker disse, nettopp fordi de er så bråkete! Sorry trådstarter, men jeg har ingen gode produkttips. Bruker små in-ear buds fra Sennheiser ute og store Denon hodetelefoner hjemme - begge har super lyd og lekker ikke verken inn eller ut, men ingen av dem er vel den typen du er ute etter i det hele tatt...
Bomullstrusa Skrevet 27. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. september 2008 Hvilken type har din samboer da? Koss Porta Pro er en bra hodetelefon synes jeg. Det er Koss han har.. De er gode ja, for den som har dem på Er jeg i samme rom, hører jeg den samme musikken som han hører på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå