Gå til innhold

Når alderen kommer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenkte litt her nå, er det slik at når man blir eldre minsker sex driften på mannfolk og øker på kvinnfolk ?

Hørt at kvinner mellom 35 og 45 blir "gale" i sengen,mens mannfolkene i samme alder får mindre sexlyst. Stemmer det hos dere ?

Selv er jeg 39 år, har sex lyst på det helt utrolige. Kunne helt sikkert hatt sex hver 4 time hele døgnet.

Manne orker jo selvklart ikke,men vi har sex hver dag. Skulle bare ha hatt ham litt oftere. Så det går mye til dildo'en her.

Mannen syndtes det er topp,men stakkars ,han trenger litt hvile han da.

hva mener dere ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_trampe_*
Skrevet

Jeg er kvinne og 37 år. Mitt seksualliv er blitt mye rikere fordi jeg kjenner meg selv bedre og vet hva jeg liker. Orgasmene mine er som eksplosjoner, hundre ganger mer intense enn for 10-20 år siden. Men hyppigheten er ikke den samme ... Eller egentlig har vel det gått opp og ned bestandig.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er 40, og har vel aldri hatt så mye lyst som de siste 5 årene, kanskje med unntak av da jeg var helt ung.

Kjipt å være singel akkurat nå, ja......

Gjest Gjest_Vimsa_*
Skrevet

Jeg er en dame på 42 og har det siste året hatt enorm sexlyst, sikkert fordi jeg har fått ny kjæreste som er helt himmelsk... sukk... Dessverre har ikke han av en eller annen grunn like ofte lyst som meg lenger, og det kan gå en hel uke uten at han viser noen interesse. Jeg blir bare helt desperat, og klarer meg nesten ikke en dag uten...! Lurer på om jeg er helt normal noen ganger... Men mannfolka begynner nok å dabbe av i 40-års alderen ja, ...jeg må nok finne meg en yngre utgave snart...!

Skrevet
Jeg er en dame på 42 og har det siste året hatt enorm sexlyst, sikkert fordi jeg har fått ny kjæreste som er helt himmelsk... sukk... Dessverre har ikke han av en eller annen grunn like ofte lyst som meg lenger, og det kan gå en hel uke uten at han viser noen interesse. Jeg blir bare helt desperat, og klarer meg nesten ikke en dag uten...! Lurer på om jeg er helt normal noen ganger... Men mannfolka begynner nok å dabbe av i 40-års alderen ja, ...jeg må nok finne meg en yngre utgave snart...!

Du kan ikke bare konkludere med det!

Jeg er 41,har aldri vært så kåt som nå,har dame på 33år som ikke på langt nær er så lysten som jeg,jeg kunne ha hatt meg hver dag å vel så det,det er nesten en plage hvor ofte jeg er klar.

Trur nok bare du har vært uheldig med din kjære.

Gjest Gjest_Bitten_*
Skrevet
Tenkte litt her nå, er det slik at når man blir eldre minsker sex driften på mannfolk og øker på kvinnfolk ?

Hørt at kvinner mellom 35 og 45 blir "gale" i sengen,mens mannfolkene i samme alder får mindre sexlyst. Stemmer det hos dere ?

Selv er jeg 39 år, har sex lyst på det helt utrolige. Kunne helt sikkert hatt sex hver 4 time hele døgnet.

Manne orker jo selvklart ikke,men vi har sex hver dag. Skulle bare ha hatt ham litt oftere. Så det går mye til dildo'en her.

Mannen syndtes det er topp,men stakkars ,han trenger litt hvile han da.

hva mener dere ?

Helt enig, sex er fantastisk mye bedre etter 35. Og lysta er omtrent på samme nivå som den var i 14-årsalderen...

Traff en mann for et par år siden som passer meg perfekt. Endelig har jeg den sexen jeg alltid har drømt om.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hørt at kvinner mellom 35 og 45 blir "gale" i sengen

Uff.. Skal det bli enda verre enn det er nå?! Er 24.... :sengekos:

:fnise:

Skrevet (endret)

Stemmer ikke helt her,men.

Vi har jo like mye sex vi to, er 38 begge to.. har mye sex.

Men ja, er nok litt oftere kåt enn ham! :lol:

Endret av Chianty
Skrevet
Uff.. Skal det bli enda verre enn det er nå?! Er 24.... :sengekos:

:fnise:

Signerer denne

Gjest Frustrato
Skrevet

er mann på 39 har kone på 33. Har ikke merket et dugg til at sexlysten hennes har økt noe. Men jeg venter...

Skrevet

Det er nok betraktelig bedre nå som jeg straks er 37 enn det var da jeg var 20 gitt - men jeg kan ikke si at jeg har merket noen lystproblemer med menn i noen spes alder. Hadde en kjæreste som nesten var 60 og han var klar som et egg støtt han.

Skrevet

Er 45 og dama 40. Merker ikke så stor forskjell i hvor ofte for noen av oss. Men, hun vil holde på i evigheter - helenatta om mulig. Når vi først setter i gang får hun aldri nok. Sånn var det ikke før. Jeg vil heller sove etter en kjappis...

Skrevet

... hmm.. jeg er 34 og skjønner at jeg MÅ skaffe meg ett mannebein før neste år, så jeg har noen å få ut all den ekstra sexlysten på.

Men ja, jeg er egentlig enig, har alltid hatt høy sexlyst, men med årene blir man jo også tryggere, og helheten av både trygghet på seg selv og hva man liker og ikke, gjør vel at lysten kan virke større nå en før. Om ikke oftere (heller ikke sjeldnere), så mer intens.

lurer på hvor det blir av han derre Mannen i mitt liv jeg.... :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...