Gå til innhold

No er jeg gift!

Gjest Gjest_ghost_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ghost_*
Skrevet

Vi giftet oss forrige helg! :)

Hadde en helt fantastisk dag!!! Var egentlig meldt regn, men det var fint vær hele dagen. Og stedet vi hadde selskapet var helt magisk!

Jeg lever enda i lykkerus, og forholdet vårt har fått et kjempepiff etter dette!!

Vi har tross alt vært sammen i over ti år nå og har to barn, så at vi giftet oss nå gjorde at vi også ble like stormforelsket i hverandre som da bli ble sammen!

Måtte bare si det ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Gratulerer så mye. Fortell gjerne mere fra dagen. :) Den hørtes super ut. :bryllup::bryllup::bryllup::bryllup:

Skrevet

Gratulerer så mye som nygift! Den lykkefølelsen lever du lenge på! :strix: :strix:

Skrevet

Hurra! Nå smiler jeg. Så bra at det ble vellykket!

Skrevet
:strix::strix::strix: Gratulerer så mye :strix::strix::strix:
Skrevet

Gratulerer :bryllup::hjerter_rundt:

Ble glad av å lese hva du hadde skrevet her!

Skrevet

Vi giftet oss i august, og jeg skjønner godt hva du mener :yvonne:

Vi har vært sammen i 8 år og jeg var veldig innstilt på at det ikke kom til å endre seg mellom oss bare fordi vi skulle gifte oss... for jeg har hørt om folk som bare kranglet etter bryllupet fordi bruden trodde ett svært bryllup var løsningen på alle problemer... Men vi giftet oss for vi vil dele resten av livet med hverandre, og i tillegg få rettighetene som følger med det å være gift med tanke på økonomi og arv. Og sannelig ble min kjære litt ekstra romantisk, og vi levde litt i denne rosa boble i dagene etter bryllupet og på bryllupsreisen - før det var tilbake til hverdagen...

Jeg hadde ikke kunne forstille meg hvordan det ble. Dagen var rett og slett helt perfekt og litt til. Greit nok at jeg liker å planlegge og organisere, men jeg kom til ett punkt der jeg fant ut jeg måtte senke skuldrene og at selv omman så gjerne vil at alt skal klaffe den ene dagen. SÅ må ikke verden rase sammen fordi om små detaljer ikke blit helt som planlagt.

Skrevet

gratulerer!!! Gleder meg bare enda mer når jeg leser sånt:)

Skrevet
Vi giftet oss forrige helg! :)

Hadde en helt fantastisk dag!!! Var egentlig meldt regn, men det var fint vær hele dagen. Og stedet vi hadde selskapet var helt magisk!

Jeg lever enda i lykkerus, og forholdet vårt har fått et kjempepiff etter dette!!

Vi har tross alt vært sammen i over ti år nå og har to barn, så at vi giftet oss nå gjorde at vi også ble like stormforelsket i hverandre som da bli ble sammen!

Måtte bare si det ;)

Gratulerer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...