Gå til innhold

Mat du ikke fiser av

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Jeg skal snart på langweekend sammen med en mann som jeg er veldig interessert i. Vi skal ligge på samme hotellrom og kommer nok til å være sammen 24/7. Vi er enda ikke så trygge på hverandre av det for eksempel er greit å slippe en fis...det hadde vært utrolig flaut. Alle mennesker må jo fise iløpet av et døgn, så jeg tenkte jeg skulle prøve å forebygge litt...altså unngå å spise mat som gjør at en fiser mye. Vet dere hva som er lurt å spisse i dagene før og når vi er der for å unngå å fise mye?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Jeg ville ha spist langsomt, så tygging ikke fører til unødvendig luft.

Unngå:

-tyggis

-godteri

-kål, erter ol.

-druer

-melkeprodukter ?

-brus

Bare spis vanlig mager mat.. Og ikke tenk for mye på det, for da tror jeg magen blir stressa.

Når dere går tur ute eller noe, kan du jo smyge ut noen ;)

Skrevet

Løk er også en stor synder..

Skrevet

Og grove kornprodukter + knekkebrød.

Tips: Ta med en pose med karve (helt vanlig karve - slik man bruker i surkålen!) og tygg et par t-skjeer godt hvis skaden først er skjedd. Dette vil kunne fjerne luft i magen (men viktig at du tygger karven godt - ikke bare svelger de hele).

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet

Tusen takk for svarene:-)

Får en kjøpt pose med karve i matbutikken?

Gjest Gjest_Kari_*
Skrevet
Jeg ønsker deg en fisefin helg :fise:

Tusen takk for det du :ler:

Skrevet
Tusen takk for svarene:-)

Får en kjøpt pose med karve i matbutikken?

Jada - karve finner man i alle dagligvareforretninger - der krydderet står.

Skrevet

Jeg ville ikke giddet å bekymre meg for hva jeg skulle spise osv. Det er jo bare å gå på toalettet når du skal fise. Ikke noe større problem enn det. Er du bekymret for lukten etter deg inne på toalettet, er det jo bare å bruke en liten luktspray etterpå, f.eks. Exit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...