Gå til innhold

Blomster i håret

Mrs_M

Anbefalte innlegg

Spør sikkert litt teit nå, men fikk et lite tips om å ha blomster i håret..Nederst ved nakken....Er det vanlig at man kan få lagd slike "buketter" hos en blomsterbutikk ?? Har egentlig aldri hørt om det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja da, blomsterbinderen din kan helt sikkert hjelpe deg med dette! Skal du ha roser i buketten din? Da kan de faktisk lage ørsmå roser av rosebladene, og dette blir skikkelig lekkert :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ha oppsatt hår er det nyyydelig med en sånn liten bukett!!

Men da skal du vel ikke ha slør over kanskje...??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipsene :D

Skal ha roser i buketten så da blir det nok det i håret også...

Skal ha slør, kanskje det ikke passer helt da hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal også ha blomster i håret. Skal ha to røde roser over slørfestet. Blir rosene "forberedt" med noe i blomsterforretningen slik at de skal holde hele dagen?? Eller er det bare å ta to roser og stappe opp i håret? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også ha blomster i håret, men ikke slør.

blomstene skal frisøren bestille, og de skulle lage noen ørsmå roser av kronblader og så skulle jeg ha et par hele..har ganske lang og mye lyst hår, så røde roser blir ille fint!!!! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg hadde røde roser og litt brudeslør i håret (foran slørfestet), og var veldig fornøyd med det.

Til lilleBRURA; jeg hentet blomstene hos blomsterforretningen før jeg dro til frisøren og rosene var ikke "preparert" på noe vis. Husker frisøren "klaget" litt på dette, men hun fikk det til likevel. Men det går jo an å spørre frisøren hvordan h*n vil ha det, eller si i fra til blomsterbutikken at det er til hårpynt så vet nok de hva de skal gjøre.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...