Mrs_M Skrevet 9. juni 2003 #1 Skrevet 9. juni 2003 Har endelig tenkt å prøve meg på en Brazilian wax...Men er litt usikker på hvilken salong jeg skal henvende meg til...Vet jo at det er en del som utfører det..Vil gjerne høre noen anbefalinger...Anyone ??
Gjest Cruella Skrevet 9. juni 2003 #2 Skrevet 9. juni 2003 Det sto en artikkel om dette i Magasinet/Dagbladet i går. Hun som var intervjuet der var visst en av de beste i landet til å utføre det. Husker ikke om det sto hvilken salong det var, men sjekk på www.dagbladet.no
starie Skrevet 9. juni 2003 #3 Skrevet 9. juni 2003 Jeg finner det ikke jeg Lisa-Beth. Husker du hvor du leste det? Har sett gjennom magasinet og dagbladet nå.
Junebug Skrevet 9. juni 2003 #4 Skrevet 9. juni 2003 Hun som ble intervjuet i Magasinet i går holder til i London. Litt langt å dra for å få en Brazilian kanskje?
Gjest Liten Skrevet 9. juni 2003 #5 Skrevet 9. juni 2003 Både Cosmopolitana i Skovveien og Din Hud & kroppspleie her i Oslo gjør en grei jobb. Pris fra kr 300 og oppover.
Mrs_M Skrevet 9. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2003 Liten : Har du prøvd begge ? Hvem syns du var best ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå