Bomullstrusa Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 (endret) Hva irriterer meg? Jo, blant annet dette: - Å ligge bak en bil som kjører under fartsgrensa, uten å ha mulighet til å kjøre forbi, og uten noe tegn til at forankjørende bilfører har tenkt å blinke seg inn til siden for å slippe deg fram. - Å ikke få noe svar når du spør noen hva de ønsker seg til jul/bursdag, og attpåtil oppleve at den du spurte blir skuffet over gaven h*n får. - Mennesker som er så opptatt av mat og kaloriinntak og gud-vet-hva, at de ikke kan være med på en koselig middag en helgekveld, fordi det er for sent å spise etter klokka 19. - Folk som tar på seg lipgloss før de går inn i treningsstudioet. - At støvsugeren henger seg fast og velter rundt når jeg skal støvuge. - At sneglene kryper opp kjøkkenvinduet rett etter at jeg har vasket dem. (De gjør det ellers også da, men det er ekstre irriterende når vinduene er skinnende rene). ..Kommer sikkert på mer. Hva irriterer DEG? Få det ned og ut av systemet Endret 26. september 2008 av Smulan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå